Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til fastmontert batterilader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til fastmontert batterilader

    Er det noen som har gode forslag til fastmontert batterilader? Holder på å bygge nå, og det blir doble batterier, ett foran og ett i brønnen bak, og kunne gjerne tenkt meg en fastmontert lader baki med strømstikk i gjennom brønnen, så en kobler til 230V under fangeren bak. Har sett endel konkurransebiler med slikt oppsett, så regner med det er flere her inne som kjører med slikt oppsett
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

  • #2
    To populære valg er Powermaster og Ctek. Velg en lader som passer dine batteri størrelser. Jeg har selv en Ctek XS25000 og jeg er utrolig fornøyd med den, er en grunn til at de fleste bilforhandlere og bilverksteder bruker Ctek ladere.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dammed View Post
      er en grunn til at de fleste bilforhandlere og bilverksteder bruker Ctek ladere.
      Det skyldes massiv markedsføring, en hel haug med importører, bare i Norge. Og selvfølgelig at det er en liten og nett lader som er bra.

      Ctec er noe bedre på å dra opp utladede batterier. Utover det, så er ladekurve, vedlikeholdsfunksjon osv ganske like på Ctec og PM.

      PM-1212F er en fin lader for fastmontering. Den er liten og nett. Ctec 2500 er også en veldig fin lader, men veldig stor i forhold, og litt plundrete å plassere.

      Smak og behag
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment

      Working...
      X