Announcement

Collapse
No announcement yet.

bryter på cd spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bryter på cd spiller

    Hvordan kobler man bryter på cd spilllern med en 2 stegs bryter med 3 poler på? Sånn at man slipper og ha nøkklene i tenninga når brytern står i den ene posisjonen, mens i den andre posisjonen fungeer alt som normal med tenning osv?

    Jeg hadde en post-it lapp med hvordan man kobla opp dette liggende men den er MIA husker det gjør jeg heller ikke..
    sound.vision.soul

    Type R

  • #2
    Ehm. Du trenger bare å koble sammen rød og gul ledning, med en bryter mellom gul og rød før der ACC fra bilen er tilkoblet.

    Slik blir konstantstrømmen til ACC brutt når bryteren er avslått - og den funker helt som vanlig...

    Comment


    • #3
      Originally posted by LLH View Post
      Hvordan kobler man bryter på cd spilllern med en 2 stegs bryter med 3 poler på? Sånn at man slipper og ha nøkklene i tenninga når brytern står i den ene posisjonen, mens i den andre posisjonen fungeer alt som normal med tenning osv?

      Jeg hadde en post-it lapp med hvordan man kobla opp dette liggende men den er MIA husker det gjør jeg heller ikke..
      Du kobler inn tenningstrømmen på den ene "utgangen" og konstant strøm på den andre"utgangen", ledningen til spilleren på den siste.

      Tar du turen til Stange med en post-it lapp skal jeg tegne på den.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Nilsh View Post
        Du kobler inn tenningstrømmen på den ene "utgangen" og konstant strøm på den andre"utgangen", ledningen til spilleren på den siste.

        Tar du turen til Stange med en post-it lapp skal jeg tegne på den.
        Etter og ha kjørt engelsk adelsbil, så er vel du blitt en jævel på bilelektronikk

        Men som Herminator sier, den funker, sånn jeg har gjort det i bilen min også..
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crazytaxi View Post
          Etter og ha kjørt engelsk adelsbil, så er vel du blitt en jævel på bilelektronikk

          Men som Herminator sier, den funker, sånn jeg har gjort det i bilen min også..
          Hauuu. Eneste med elektronikk der var cd spilleren. Da er det verre på jobben....



          Taxisjåførn kan sikkert tegne koblingsskjema til deg. Han som er en reser på data.

          Comment


          • #6
            Du har tre kontakter bak på bryteren, den til venstre til tenningsstyrt +, den til høyre til konstant +, og den i midten til spilleren. Enkelt og greit
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment

            Working...
            X