Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fikse skrutrekker hull i høytallern ? :S Stakk nemlig gjennom =P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fikse skrutrekker hull i høytallern ? :S Stakk nemlig gjennom =P

    Hei..

    Klarte å stikke hull gjennom gamle høytalleren med skrutrekkeren. Hullet er ca. 2mm
    Er det mulig å fikse det ?

    Gikk kun gjennom det første laget.. Ikke det under..
    Illustrasjons bilde:
    Attached Files

  • #2
    Midt på membranen? Ikke i opphenget? Da ville jeg vel kanskje bare smurt på ett syltynnt lag med epoxy lim

    Comment


    • #3
      tja, hadde som nevnt smurt på ett lag på baksiden vertfall slik at det var minimanlt synlig men tett.

      Comment


      • #4
        Teip!.....
        Bmw e34 520:
        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

        Comment


        • #5
          Skulle til å si det.
          På så små sår trenger man vel ikke mer enn litt stoff-teip eller lignende for å fikse det?
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • #6
            Tec7!
            Det er sort, og vil ikke vises så godt.
            Brukte Tec7 på membranen da jeg klarte og få skrutrekkern igjennom. Og det vises ikke at jeg har brukt Tec7 der.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #7
              Tror faktisk ikke jeg hadde brydd meg. Det er vel ikke hørbart, særlig når det kun er det ytterste laget.

              Antagelig blir det styggere enn det er nå, om du skal igang med DIY speaker repairment.

              Comment


              • #8
                Er det hull igjennom, så må du tette det, og da bruker du en type lim som ikke blir hard når den tørker, feks tec7.

                Comment

                Working...
                X