Announcement

Collapse
No announcement yet.

Subwoofere - Kva slags veg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subwoofere - Kva slags veg?

    Hei.

    Har no bygd ei tett kasse til to Rockford Fosgate Power T2D412 (12" 1000WRMS).
    Bygde kassa etter anbefalt volum frå RF.

    Kassa skal stå i ein 1998 Nissan Primera P11 sedan, men eg veit ikkje om eg skal ha dei framover eller bakover. Så eg lurer på kva dykk anbefalar?
    Vil helst ikkje skjære hol til subbane på feil side av kassa. :P


    Kjem til og laga ein port fram i coupéen anten bak midtarmlenet i baksetet eller gjennom hattehylla, høvesvis om dei skal stå framover eller bakover.



    Nokon her inne som har innspel og kome med om dette?


    På førehand takk!

  • #2
    Var en tråd om dette på forumet her hvor jeg mener og huske det ble påpekt at best resultat oppnås ved og la elementene spille mot bagasje luka (vannrett) evnt. la dem spille opp i taket/ruta.
    Hvordan type bil dette var i husker jeg ikke, men det er jo mulig for deg og søke opp denne tråden
    (PS: Det står oppført i reglene for forumet at du ikke skal skrive på dialekt, men bokmål )
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #3
      Oekern, ny norsk er lovt.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        Takk for kjapt svar.
        Prøvde og søke, men fann ingenting.

        Ein kamerat har dei bakover, men han har STV. Spørs om det blir noko anna i sedan.

        Om eg vender dei framover, kor mykje plass burde det vera mellom kasse og seterygg?



        Trur ikkje eg har skreve noko dialekt, kanskje eit eller anna ord, men det meste er i alle fall nynorsk.

        Comment


        • #5
          Åja, det er det der som er nynorsk ja.
          Kanskje ikke så rart jeg holder på og stryke i faget alikevell
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Originally posted by username
            Forhørt meg endel om dette. Kom frem at det har en del å si på bilen, men i de fleste sedaner så bør man la elementene spille mot bagasjeluken. Porten(e) bør også være på samme side som elementene.
            Har testa på porta kasse i bilen, men gjeld det for tett kasse óg?

            Comment


            • #7
              Kunne ha prøvd meg fram, men kassa er ikkje lik framme og bak, så får ikkje snudd den. Og om eg skal prøve begge deler, så må eg då laga ny bakplate og frontplate.

              Hadde ikkje tenkt å bruke seteryggen som bakplate på subbene, skal ha kasse ei kasse (uansett kven veg dei blir).

              Ein fordel eg vertfall er sikker på med å ha dei bakover; det er "tøffare" å sjå på ein subb enn berre ein vegg! :P

              Comment


              • #8
                La de peke bakover du, det funker best i den bilen... Blir det for dårlig for deg, så kjøp deg skikkelige suber

                Comment


                • #9
                  mr. anti rockford mannen
                  Som bydde på 2 rf subber selv på bilforumet :P

                  Comment


                  • #10
                    http://installer.com/tech/aiming2.html

                    der har det blitt testet litt angående plassering i forskjellige type biler.
                    Mvh. Damir

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cossiemk1 View Post
                      La de peke bakover du, det funker best i den bilen... Blir det for dårlig for deg, så kjøp deg skikkelige suber
                      Godt å se at du er litt aktiv igjen, cossie. Du har hvertfall hjulpet meg med mange bra tips og triks.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • #12
                        Takk for deeeet...

                        halseth, gjorde jeg det?? de må ha vært superbillige, hehe.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cossiemk1 View Post
                          Takk for deeeet...

                          halseth, gjorde jeg det?? de må ha vært superbillige, hehe.
                          Haha, Mr. SQ
                          Ja har det blitt no mer pokaler i samlinga? uten bruk av equalizer burde det vel holde til gull

                          Comment


                          • #14
                            Då prøvar eg å setje dei bakover no.
                            Får eg lyst ein eller annan dag seinare, kan eg jo prøve og snu dei for å teste.


                            Takker for svar!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cossiemk1 View Post
                              Takk for deeeet...

                              halseth, gjorde jeg det?? de må ha vært superbillige, hehe.
                              jupp, bytte mot xbox ;P

                              Comment

                              Working...
                              X