Announcement

Collapse
No announcement yet.

byggekompis og garasje i oslo området ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • byggekompis og garasje i oslo området ??

    Jeg har luftet dettte ønsket før, men fant ingen da.
    jeg har bilen i stor felles garasje og har nå fått siste advarsel for å bruke garasjen til annet enn å parkere bil. Polyester lukter ikke blomster i følge styret i gården. Jeg ønsker å beholde parkeringplassen og trenger derfor et nytt sted å stå for å fullføre bygging i bilen. Jeg har eget måleutstyr og masse verktøy og deler selvsagt på godene. Drømmen er selvsagt å finne noen som selv har et prosjekt på gang slik at vi kan hjelpe hverandre. Det er aktuellt å betale for mekkegarasje om noen har behov for spenn.

  • #2
    Skulle gjerne stillt garasjen til disposisjon, har noe rundt 70kvm og greit med verktøy.

    Problemet er vel heller at det er rundt 2 timer kjøring fra Oslo :P

    Comment


    • #3
      Originally posted by melancool View Post
      Jeg har luftet dettte ønsket før, men fant ingen da.
      jeg har bilen i stor felles garasje og har nå fått siste advarsel for å bruke garasjen til annet enn å parkere bil. Polyester lukter ikke blomster i følge styret i gården. Jeg ønsker å beholde parkeringplassen og trenger derfor et nytt sted å stå for å fullføre bygging i bilen. Jeg har eget måleutstyr og masse verktøy og deler selvsagt på godene. Drømmen er selvsagt å finne noen som selv har et prosjekt på gang slik at vi kan hjelpe hverandre. Det er aktuellt å betale for mekkegarasje om noen har behov for spenn.
      Føler med deg! Kjipt å ikke ha et sted å stå, ja...! :/

      Comment


      • #4
        er på utkikk etter det samme, da mer til bilpleie et eller annet sted mellom asker og oslo :P
        Prosjekt SQ Audi A3

        Comment


        • #5
          et lite tips er at dere kan prøve å skaffe flere folk og så leier dere et industri lokale.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #6
            Jeg er med på den. ^ I Oslo/Skedsmo hadde vært genialt...
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              har sett noe på fornebu som kan være interesant.
              http://www.finn.no/finn/b2b/commerci...AD536015669736

              Og et på tanum i bærum
              http://www.finn.no/finn/b2b/commerci...AD536015669736
              Prosjekt SQ Audi A3

              Comment


              • #8
                er også intressert i dette, nettopp flyttet til oslo, å trenger en plass å skru da jeg har en skyline på skilter
                ta kontakt på 46679014!
                Last edited by chrrish; 06-05-2010, 15:00.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by chrrish View Post
                  er også intressert i dette, nettopp flyttet til oslo, å trenger en plass å skru da jeg har en skyline på skilter
                  ta kontakt på 46679014!
                  You lucky bastardo...
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

                  Comment


                  • #10
                    haha noen her inne som har garasjeplass ledi eller? treng asap! :P

                    Comment

                    Working...
                    X