Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pris på DD subelementer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by berniebp87 View Post
    LOL! Tror ikke jeg kan stille med den i noe EMMA konk, det jeg har i bagasjerommet har en tendens til å overdøve det meste som er foran

    Er bare å justere ned bassen

    Comment


    • #17
      aha, sorry folkens klarte å blinkse på mye rart her... Trodde det var de samme subbene. Navnet var nesten identisk så der blanda jeg voldsomt. Trodde Werner gikk for Z9118 subben. Beklager for den. Poenget til linkingen av "US" butikker, var for å vise prisforskjellen. Er jo ingen som selger Fi i Norge.

      BTL elementer er SPL elementer, det var det jeg mente. Du kan ikke sammenligne SPL med SQ elementer, formålet bak subbene er annerledes. Skulle du sammenligne DDZ9118 med et Fi sub så er det vel Q subben som den skal sammenlignes med, siden begge to er SQ elementer. SQ elementer kan spille høyt dem, men hva har det med saken å gjøre?

      Må få hørt DD'ene en gang Werner når du får dem på et aller annet treff. DD er kvalitet ja, men det blir nok en stund til før jeg kjøper 20.000kr elementer.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #18
        Ok. Litt blinksing er lovt

        Men da BTLene er også ganske SQ preget. Men heller mest mot SPL ja.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #19
          Det var ikke det jeg mente, jeg mente at SQ subber kan spille høyt dem. Men at det er ikke hensikten med dem. Derfor er blir det dumt å sammenligne dem med en SPL sub. Blir litt som å sammenligne en Meredes S klasse med en Ferrari 360.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #20
            Originally posted by Stianuno View Post
            Er bare å justere ned bassen
            Ikke nødvendigvis bare å justere den ned... Må kanskje endre tuning på kassa, justere EQ, etc... Man har gjerne litt andre mål i siktet når man bygger for SPL. Har jeg hørt....

            Comment


            • #21
              Hele greia var ment som en liten spøk eller innleggene hadde en spøkefull tone over seg, så ikke ta at så bokstavelig

              Comment


              • #22
                Vanskelig å ikke ta det bokstavelig, når du bare skriver med bokstaver. Eeeeheheøøøh.

                Neida. Jeg er bare litt trøtt i øya etter å ha skrevet boregler for Tangerudbakken i hele dag.

                Comment

                Working...
                X