Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reconing til Morel elate sw10?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reconing til Morel elate sw10?

    Tok knekken på Bassen min her for et par dager sia. Litt for aktiv på volumknotten under Ludacris How Low can you go. Syyykt dyp bass i den Så jeg lurer på om det fins reconings sett til denne til en fornuftig pris. Og ikke minst hvor jeg får kjøpt det... Lurer også på om det er noe avansert jobb og fikse, eller om jeg får det til selv. Den er forøvrig brent da jeg hører masse ekle skrapelyder når jeg trykker på den. I tillegg til at det luktet svidd i bilen
    Spiller: Pioneer p6600DVD
    Frontsett: Seas Lotus Performance
    Sub:Morel Elate Sw10

  • #2
    hørt med de som forhandler morel?
    tror ikke det finnes kit til de ..
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Det er sikkert bedre å kjøpe SW10'en jeg har liggende her, enn å begynne å recone en sånn... Reconingskitet koster nok mer enn jeg skal ha for denne, og det er sikkert ingen dans på roser å gjøre jobben heller...

      Trist at du grillet den, forresten. De vokser ikke på trær, må vite.

      Comment


      • #4
        Tenkte om jeg fikk noe litt billig reconing var det verdt et forsøk, og da har jeg prøvd det også Hvis jeg først skal handle igjen har jeg snusa litt på morel supremo fra statene, Ikke uggen pris der borte. Og har en kompis som skal hjem derfra snart som kan ta de med

        De vokser nok ikke på trær som du sier nei, men nå "vokser" det hvertfall en på stueveggen min
        Spiller: Pioneer p6600DVD
        Frontsett: Seas Lotus Performance
        Sub:Morel Elate Sw10

        Comment

        Working...
        X