Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focal 165A1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Focal 165A1

    Hei!
    Skal montere focal 165A1 i min 96mod Mercedes E230.
    Noen erfaringer? Er dette problematisk å få til??

    Takk!

  • #2
    Originally posted by kotox View Post
    Hei!
    Skal montere focal 165A1 i min 96mod Mercedes E230.
    Noen erfaringer? Er dette problematisk å få til??

    Takk!
    Nei, det er ikke det
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      Du trenger et par høyttaleradaptere til 6.5".
      Fåes hos elutstyr m.fl.

      Så ser du på denne før du går løs på døra. http://www.youtube.com/watch?v=thAVY-3Ye6g
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

      Comment


      • #4
        Men, hva med delefilter? Hørt det er litt problematisk på mercedes?
        Noen erfaring med mercedes og dette? Det sitter vel bak hanskerommet eller noe?

        Hmmm

        Comment


        • #5
          Delefilteret følger da med høyttalerene

          Comment


          • #6
            Ja men hvor skal de sitte?....
            Fikk høre det var litt jobb?

            Comment


            • #7
              Hvor vil du ha de da? hvis du syntes det er greit å ha de bak hanskerommet så har du de der. Vil du ha de undre setet så har du de der, eller i døra?
              Jeg har brukt å ha filtrene bak ved forsterkeren.
              Skal du ha forsterker på frontsettet?

              Comment


              • #8
                Jeg har sub og forsterker bak, men tenkte ha disse i dørene ja og diskant i dash, er ikke det greit? Hva er det inn i sidespeilene egentlig? Høyttalere der og?
                SKal kun bruke mitt nye Pioneer cd spiller foreløpig som forsterker til disse nye Focal...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kotox View Post
                  Jeg har sub og forsterker bak, men tenkte ha disse i dørene ja og diskant i dash, er ikke det greit? Hva er det inn i sidespeilene egentlig? Høyttalere der og?
                  SKal kun bruke mitt nye Pioneer cd spiller foreløpig som forsterker til disse nye Focal...
                  Avhengig av lydpakke så er det potensielt diskant i speilhusene, mellomtone i dæsjen og midbasser i dørene foran samt hattehylla.
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment


                  • #10
                    Dette er et Focal 165A1 komponentsett, bass /mellom (vil jeg tro) til døra og egen diskant.
                    Bør jeg da fjerne det som eventuelt er i speilene og ta diskant i dash og bass i døra?
                    Finnes det noen "1-2-3" type guide til bytte av høyttalere i bil noen sted? Har lett litt, men...Regner med noen her inne vet? Hmmm
                    Last edited by kotox; 02-05-2010, 23:25.

                    Comment


                    • #11
                      Dette er KOMPOSITTforumet og ikke KOMPOSETTforumet.

                      Det står i bruksanvisningen hvordan det skal monteres.
                      Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

                      Comment

                      Working...
                      X