Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger inspirasjon/tips mtp plassering av 3 forsterkere. (Bilder?!).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger inspirasjon/tips mtp plassering av 3 forsterkere. (Bilder?!).

    Skal inn i en audi coupe, og det skal helst være funksjonabelt mtp baggasjeplass, ikke involvere bruk av vifter og ikke koste skjorta eller være noe glorete neon-piss. En ren og pen installasjon, gjerne mest mulig skjult.

    Forslag? Tips? Bilder av lignende løsninger?


  • #2
    hjulbrønnen er vel passe stor i Audi så hvorfor ikke putte de nedi der?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Gman View Post
      så hvorfor ikke putte de nedi der?
      Fordi det blir umulig å komme til å få vridd på knotter og slikt?

      Den ene hadde går fint nedi der, da den har innstillingene i bakkant. Men de to andre (som har de på toppen) blir det verre med.

      Comment


      • #4
        Still inn først, så sette de nedi der?
        1989 Volvo 740 GL

        Comment


        • #5
          Originally posted by kongkebab View Post
          Fordi det blir umulig å komme til å få vridd på knotter og slikt?

          Den ene hadde går fint nedi der, da den har innstillingene i bakkant. Men de to andre (som har de på toppen) blir det verre med.
          Nå ba du om forslag så jeg kom med ett..Du nevner ikke hvor store ampene dine fysisk er eller hvilke amper du har.Hjulbrønnen eller sideveggene bak må jo bli et godt alternativ da du skal opprettholde mest mulig plass.

          Comment


          • #6
            Njaaaae Vil kunne stille på de senere også. Sjeldent man treffer 100% sånn med en gang. Det ideelle hadde vel kanskje vært å stappet den ene i hjulbrønnen (evt skrudd den på basskassa) og laget til en "kasse" til de to andre... Men må man da ha vifter og drit?

            Comment


            • #7
              Det er en Rockford t1500-1bd, en audison vrx 2.150, og en 2.250. Det er jo ikke akkurat noen monster-greier, og hadde det ikke vært for at audison har lagt innstillings-knottene på toppen så hadde hjulbrønnen funket knallbra..

              Comment


              • #8
                Ta bilde av bagasjerommet ditt, slik at vi kan se og fundere litt sammen med deg, blir litt enklere da.
                Sture Vedal

                Comment


                • #9
                  Han ville vel også ha noen bilder som inspirasjon? Ingen hittil...
                  Slik har jeg hatt det en stund nå, men skal "bygges om" snart;



                  Kunne gjort noe lignende kanskje? Dette er da i reservehjulsbrønnen,
                  men lag heller en heldekkende bunnplate som går i ett med brønnen.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kongkebab View Post
                    Det er en Rockford t1500-1bd, en audison vrx 2.150, og en 2.250. Det er jo ikke akkurat noen monster-greier, og hadde det ikke vært for at audison har lagt innstillings-knottene på toppen så hadde hjulbrønnen funket knallbra..
                    Kan fremdeles funke knallbra, bare å montere de slik som dette, så har du tilgang til justeringene på begge audisonene, og setter du rockforden bakerst med tilkobling/justeringer opp/bak, så kommer du til for å justere den også. Enkelt og greit



                    Amprack:



                    Bildene er tatt fra denne tråden, der har du byggeoppskrift også:

                    http://bilstereoforumet.no/showthrea...ighlight=civic
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kongkebab View Post
                      Det er en Rockford t1500-1bd, en audison vrx 2.150, og en 2.250. Det er jo ikke akkurat noen monster-greier, og hadde det ikke vært for at audison har lagt innstillings-knottene på toppen så hadde hjulbrønnen funket knallbra..
                      eh, den der skjønner jeg ikke i det hele tatt! det må da være perfekt at justerings knottene er på toppen av forsterkerene istedenfor sidene visst dem skal ligge i hjulbrønn?!?!?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by chin View Post
                        Ta bilde av bagasjerommet ditt, slik at vi kan se og fundere litt sammen med deg, blir litt enklere da.
                        God ide. Men idag regner det... Får håpe på opphold i morgen, så bærer jeg ut de 3 forsterkerne og kassa, så man får riktig perspektiv også =)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by kimmen View Post
                          eh, den der skjønner jeg ikke i det hele tatt! det må da være perfekt at justerings knottene er på toppen av forsterkerene istedenfor sidene visst dem skal ligge i hjulbrønn?!?!?
                          Audi er jo selvfølgelig så teite at de har laget en "stående" hjulbrønn bak i bilen min Hadde det vært en slik vanlig "liggende" så hadde det vært null stress.

                          Comment


                          • #14
                            Opphold idag, så da fikk jeg tatt litt bilder.

                            Fikk av bagasjerom tomt, samt med innhold og litt forskjellige plasseringer jeg prøvde sånn i farta...

                            Irriterer meg grønn på at audi skal lage en såpass teit løsning på reservehjulet
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              den sista virka best syns jeg.
                              Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X