Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer vs Cadence

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    En klasse kamerat av meg har mekket seg ei kasse i sin golf 3 nå. 200liter med 2 x magnat 12" elementer og en ADS 2800w 5 kanaler.. må ha noe som spiller litt bedre enn dette.
    Attached Files
    Last edited by StigA; 23-04-2010, 14:03.

    Comment


    • #17
      Originally posted by StigA View Post
      Skal ikke bytte pioneer i wild beast! kunne bytte til meg i noen radiostyrte biler.. men en kompiss av meg har 2 wild beast 12" så bare lurte på hvordan pioneerene spillte iforhold

      Ahh, sånn ja.. Da missforsto jeg..

      Jo da, de Pioneerene funker da helt greit de.. Men de har normalt sett ikke noe å stille opp med mot Wild Beastene..
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #18
        Originally posted by aFFekak View Post
        Ahh, sånn ja.. Da missforsto jeg..

        Jo da, de Pioneerene funker da helt greit de.. Men de har normalt sett ikke noe å stille opp med mot Wild Beastene..
        den er grei men har lyst på noe lignende wild beast 12

        noen som har noe å komme med? (vet jeg maser litt, og ligger i en annen tråd også.. beklager)
        2 x 12 som trøkker greit i portet kasse, skal i MB 190e

        vil helst bytte subber i noe RC + evt litt mellomlegg, eller om noen har noe til grei pris, er ikke av den rikeste så

        Comment


        • #19
          B2 Audio AC12 eller ES12.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #20
            fikk tilbud på 2 stk ES12, en mono og batteri. 10-11 lapper, er bra pris.. men har ikke det nå desverre og har ikke fast jobb, så må vel vente litt. får se i løpet av sommeren

            Comment


            • #21
              har en Kicker Comp 18c i 100liters kasse, men tror ikke den går i bilen.. også er den aktiv, og har ikke bil forsterker enda. men ett spørsmål, står at forsterkeren er på 450W, så om jeg kjøper f.eks største omformeren på biltema (12v til 230v) den er vel på 1000w eller noe, men tror dere jeg kan bruke subben i bil med den da? bruke forsterkeren som er innebyggd i kassa

              Comment


              • #22
                Med Kicker som sub tror jeg ikke du får noe bedre lyd enn han klassekameraten din desverre...
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #23
                  Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Med Kicker som sub tror jeg ikke du får noe bedre lyd enn han klassekameraten din desverre...
                  Det gjør jeg, men tror du det går å bruke omformer? har ikke tenkt til det, bare lurer :P

                  blir bilstereo når kronene triller inn

                  Comment

                  Working...
                  X