Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig anlegg til bilen, noe å satse på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billig anlegg til bilen, noe å satse på?

    Hei
    Jeg har litt liten peiling når det kommer til anlegg, så jeg hadde bare noen spm om hva jeg kan gjøre.

    Har org anlegg i golfen, bortsett fra en kasse som jeg bygde selv til to PA-element.
    disse kjører på denne forsterkeren.
    Jeg er fullt klar over at dette kansje ikke gir noen perfekt lyd, men grunnen til at jeg kjører rundt med dette er at hele greia var så å si gratis. Fikk både forsterkern og elementene.

    Det jeg lurer på er om hva jeg burde skaffe som ikke er så altfor dyrt(brukt funker fint)av frontsett og evt høyttalere/forsterkere i bilen. om jeg kan bruke forsterkeren jeg har, ok evt kjøpe en mer passende til bass. rett og slett bare få litt bedre lyd i dørene på biln, siden de som står der suger ganske greit

    Takk
    Fredrik

    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

  • #2
    Her har du en grei pakke, brukt; Finn.no
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      Er jo mye brukt til salgs her på forumet, ser ikke noe i veien for å kjøpe det.
      Men bilanlegg er vell som dei fleste andre produkter, du får det du betalter for..
      Men du har jo også merker som er dyrere en andre kansje bare pga merke..
      Audi A6.
      Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

      Comment


      • #4
        ok

        har forresten ledningsett og brukbar spiller også.
        men vil det i de hele tatt være noen vits for meg å da kjøpe 4 høyttalere og en forsterker til bass av billig verdi?
        vil det være verdt det ?

        - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

        Comment

        Working...
        X