Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av frontsett eller 6x9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by driftking1 View Post
    tror jeg går for alpine spillern
    Du kan kjøpe min, Alpine 9880r (får ny som er på vei i posten...) Sender deg en PM om det, du skal få den rimelig!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #17
      Alpine 9880 er en knall bra spiller til prisen. Pioneer p88rs er selvfølgelig et kjempe kjøp til 3 lapper men om man har et lavt budsjett og ikke har brukt for alle finessene i pioneer spilleren ville jeg nok heller brukt den tusenlappen i et komponent sett istedet.
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

      Comment


      • #18
        Vi har 9880 på lager:
        http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=2911

        Hvis du velger å handle alt med oss kan du spare penger, og vi kan gi deg en pakkepris, alt etter hvor mye det blir totalt

        Frakt sparer du også

        Comment


        • #19
          Ble enige om at han tar over min isteden, siden jeg skal bytte til en 9855... Beklager Elutstyr, nå ødela jeg den muligheten din. The sun will rise again!
          Last edited by TakeTheTime; 12-04-2010, 15:25.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #20
            hehe de sku jo ha 2000 kr . du sku ha 1000kr!

            Comment


            • #21
              Jada jada... Forresten er det ikke noe stress med pengene, fikk litt stipendpenger på forskudd nå faktisk...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                åja så bra da! gleder meg til og bynne og bygge annlegg i min golf 3

                Comment


                • #23
                  Det blir bra vettu. Da får du lage en prosjekttråd da vettu.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #24
                    Så du på det frontsettet jeg foreslo?
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #25
                      Hva har du forresten plass til? Jeg ville valgt enten Polk Audio SR5250 eller SR6500. SR5250 har mer "punchy" midbass,
                      men 6500 kan gå litt lavere. SR5250 begynner å låte dårligere under 50 hz, mens SR6500 skal funke bra ned til 40.
                      Men SR5250 går faktisk for å ha bedre midbass, mere punch i frekvensene 60-300 hz (e.l.), de er et godt alternativ...

                      Edit: Fornøyd nå GENEXXA??
                      Last edited by TakeTheTime; 12-04-2010, 17:29.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • #26
                        TTT, finnes mange alternativ enn Polk Audio, som både er bedre og billigere.
                        Og ikke skriv "Gå for....blablabla", er nesten som du sier at det er KUN det som funker, og det eneste gode valget han gjør.

                        Villig og kjøpe fra statene? Du kan spare noen hundre lapper, og de har litt bredere utvalg.

                        Kan liste opp et par merker som er gode valg om det er lydkvalitet du er ute etter.
                        - DLS
                        - Image Dynamics
                        - Dynaudio
                        - Focal
                        - Hertz
                        - Amega
                        - Polk Audio
                        - Seas
                        - µDimension
                        - CDT (Skal vistnok være veldig bra. Mange i statene som er fornøyd med det)
                        - Morel
                        - MB Quart
                        - Zapco

                        Mange som lager krem produkter.

                        Tørr jeg spørre, hva skal du mate frontsettet med? CD-Spillern, eller fritstående forsterker? Omså, hvilken?
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by GENEXXA View Post
                          TTT, finnes mange alternativ enn Polk Audio, som både er bedre og billigere.
                          Og ikke skriv "Gå for....blablabla", er nesten som du sier at det er KUN det som funker, og det eneste gode valget han gjør.

                          Villig og kjøpe fra statene? Du kan spare noen hundre lapper, og de har litt bredere utvalg.

                          Kan liste opp et par merker som er gode valg om det er lydkvalitet du er ute etter.
                          - DLS
                          - Image Dynamics
                          - Dynaudio
                          - Focal
                          - Hertz
                          - Amega
                          - Polk Audio
                          - Seas
                          - µDimension
                          - CDT (Skal vistnok være veldig bra. Mange i statene som er fornøyd med det)
                          - Morel
                          - MB Quart
                          - Zapco

                          Mange som lager krem produkter.

                          Tørr jeg spørre, hva skal du mate frontsettet med? CD-Spillern, eller fritstående forsterker? Omså, hvilken?
                          Det er et godt poeng du, forsterker til det er viktig.

                          Beklager min anbefaling av Signature Reference. I mitt forsvar et er liksom det eneste
                          virkelige gode frontsettet jeg har hatt og kan trygt snakke erfaringsmessig utifra dette.
                          Har du hørt det settet da GENEXXA? Siden du sier det finnes så mye som er billigere/bedre.
                          Jeg tenkte da fra Statene, og ikke i Norge hvor man på punge ut 8000,- for et nytt sett.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Ble enige om at han tar over min isteden, siden jeg skal bytte til en 9855... Beklager Elutstyr, nå ødela jeg den muligheten din. The sun will rise again!
                            Ingen sure miner :-)

                            Har får jo garanti med oss da og gleden av å pakke opp et nytt produkt

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Elutstyr.no View Post
                              Ingen sure miner :-)

                              Har får jo garanti med oss da og gleden av å pakke opp et nytt produkt
                              Garantien er vel det eneste ja. Men jeg skal pakke det inn som om det var nytt (har alt av originale esker og sånt).
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by TakeTheTime View Post
                                Det er et godt poeng du, forsterker til det er viktig.

                                Beklager min anbefaling av Signature Reference. I mitt forsvar et er liksom det eneste
                                virkelige gode frontsettet jeg har hatt og kan trygt snakke erfaringsmessig utifra dette.
                                Har du hørt det settet da GENEXXA? Siden du sier det finnes så mye som er billigere/bedre.
                                Jeg tenkte da fra Statene, og ikke i Norge hvor man på punge ut 8000,- for et nytt sett.
                                Er ikke noe og beklage for at du kom med en anbefaling. Men syns ikke det er helt på sin plass og si "Gå for ditt og datten".

                                Men at du skriver varme og gode ord syns jeg du skal fortsette med. Men ikke på den måten du gjorde tidligere.

                                Har hørt store broren til det settet 1 gang hos en kompis av søskenbarnet mitt. Og det låt ganske bra.
                                Men har hørt klarere og renere lyd fra billigere utstyr. F.eks Seas Lotus og Dynaudio (usikker på hvilken modell).

                                Bestiller man fra statene, er det mye penger og spare ja.

                                Originally posted by TakeTheTime View Post
                                Garantien er vel det eneste ja. Men jeg skal pakke det inn som om det var nytt (har alt av originale esker og sånt).
                                Er ikke den spillern relativt ny, den du selger? Har du ikke enda garanti på den?
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                                Comment

                                Working...
                                X