Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker til Kicker - Dual CompS 2x10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsterker til Kicker - Dual CompS 2x10

    Hei! Har akkurat investert i nye subber, og trodde min forsterker holdt til den har en Alpine PDX-M6 fra før av, men mine bekjente trodde ikke den holdt, men om ikke den holder har dere forslag til hva som er best til denne kassa?
    link til kassa: http://www.xtremecar.no/kicker-dual-...asse-4637.html

  • #2
    Hva med å teste først og se om det holder for DEG? Samma søren hva han kompisen din mener, er du som skal bli fornøyd - ikke han tenk om du synes det låter bra og blir fornøyd?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Takker å bukker for kjapt svar Tony! Joda, det er jo en god ide det og, men tenker mest på om jeg kommer til og ødelegge noen av delene om jeg først prøver! hehe, derfor tenkte jeg og høre om noen som kan litt mer enn meg om dette

      Comment


      • #4
        Hvorfor kommer noe til å bli ødelagt? ser folk stadig er redd for det uten å komme med et godt svar til hvorfor. Tydeligvis noe folk har fått for seg
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tony View Post
          Hvorfor kommer noe til å bli ødelagt? ser folk stadig er redd for det uten å komme med et godt svar til hvorfor. Tydeligvis noe folk har fått for seg

          Hehe, kommer nok ikke frem til ett godt svar annet at jeg bare ikke vill ødelegge noe som koster såpass mye

          Comment


          • #6
            Så vidt jeg kan se er det ikke noe som skal være i veien for at det der kan spille godt nok for deg

            Gjør som Tony sier, prøv først. Juster litt av gangen til det spiller høyt nok, evt til subwooferne begynner å lage rare lyder, så skrur du litt ned, og så vet du hvor du hvor mye de tåler etc. (Grove måten til å stille for at du ikke skal ødelegge noe.)
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #7
              Originally posted by Defus View Post
              Så vidt jeg kan se er det ikke noe som skal være i veien for at det der kan spille godt nok for deg

              Gjør som Tony sier, prøv først. Juster litt av gangen til det spiller høyt nok, evt til subwooferne begynner å lage rare lyder, så skrur du litt ned, og så vet du hvor du hvor mye de tåler etc. (Grove måten til å stille for at du ikke skal ødelegge noe.)
              Takk takk for godt svar! Har sendt mail til xtremecar og de sa også at forsterkeren var perfekt match for subbene, så da tar jeg med tipsene og venter spent på at de kommer i posten!

              Comment

              Working...
              X