Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken forsterker? mere watt eller dsp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvilken forsterker? mere watt eller dsp?

    Hei har en BMW e87 med navi og skal sette inn en forsterker så lurer på om jeg skal kjøpe en mosconi 120.4 og pnp kabel nett eller helix pp41 dsp bmw edition.

    Mosconi 120.4 har jo 4x120 watt rms. Mens helix har bare 4x35 watt rms. Har dsp så mye å si?

    Mosconi har jo også dsp. Men den er dyr. Har også tenkt å bytte ut høytalerne foran.

    Mvh Eirik

  • #2
    DSP har kun noe å si dersom man vet å bruke den Har man ikke filla peiling har man dog flere valg: Enten velge å sette seg inn i hva det er og hva den gjør, og så gå den kronglete men lærerike veien med å lære seg justeringer selv. Eller så kan man hyre inn noen som vet å trykke på slike bokser og få det til å fungere for deg. Siste alternativ er å droppe DSP

    En DSP er ingen magisk boks som gjør alle lydhuer glade sånn uten videre. Den fungerer kun i de rette hender!

    Mosconi har jo noen forsterkere med innebygget DSP også?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Ja men de koster jo litt mere og mosconi one dsp Ligger ikke på dynabel.No så bestillte en mosconi one 120.4 og pug and play kabel så håper det blir lett å montere. Har ikke kjøpt nye høytalere ennå så håper det fungerer greit til jeg har råd til det. Men ender vel med at jeg sprenger de orginale høytalerne. Men er vel bare å ikke skru gain så høyt.

      Comment


      • #4
        Eller bruke øra og høre etter om det vrenger
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          hehe ja selvfølge er jo ikke noe kult å høre på at det skriker å vrenger seg. er musikk jeg vil høre og ikke ulyder da.

          Comment

          Working...
          X