Announcement

Collapse
No announcement yet.

BOSS PH3000D, noe å satse på ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BOSS PH3000D, noe å satse på ?

    Har fått tilbud på en BOSS PH3000D, og lurer på om det er noen som har prøvd denne og eventuelt om den er å anbefale ?

    Lurer på om jeg kan bruke denne til å kjøre en LIB 15 " ?

  • #2
    hold deg unna boss, det er vel som de sier i bergen. hehe får du den til et par hundre kr så ok. Kjøp heller en litt bedre forsterker i alle fall


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Originally posted by kimafro View Post
      hold deg unna boss, det er vel som de sier i bergen. hehe får du den til et par hundre kr så ok. Kjøp heller en litt bedre forsterker i alle fall


      mvh kim
      Ser de selges relativt billig, så er vell ikke noe å satse på

      Noen merker å anbefale ? Kommer mest sannsynligvis til å kjøpe LIB 15" eller 2 Rockford Fosgate P3.

      Comment


      • #4
        Brukt dynabel bf4501 eller noe ground zero! De ligger ganske greit i pris

        Selger selv en bf4501 nå
        Last edited by Kaspo; 02-06-2014, 08:07.
        Ground Zero GZNW 15x 2500w rms
        Soundstream xxx-6500d monoblock

        Comment


        • #5
          Styr unna ALT som er laget av BOSS.. For det er nettop boss det er.

          Du kan ta den 3000 watts forsterkeren der og dele effekten på 10, deretter dele på 2, så snakker vi 150watt av aller laveste kvalitet.

          Comment


          • #6
            Njaa disse 5000"wats boss forsterkerene har nå jaaggu mye lik innmat som dynabel 7501 å resten av disse 2500 rms wats forsterker seriene så heil på bærtur er dem ikje
            2 loud

            Comment


            • #7
              Til det du betaler, er det vel helt greit regner jeg med. Det finnes bedre ting, men høres ut som om det er prisen som bestemmer.

              Når det er sakt, min lille monoblokk hadde nol greid å kjøre den som du sier .
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #8
                Originally posted by nav View Post
                Njaa disse 5000"wats boss forsterkerene har nå jaaggu mye lik innmat som dynabel 7501 å resten av disse 2500 rms wats forsterker seriene så heil på bærtur er dem ikje
                Morsomt. 5000 delt på 2 er vel strengt tatt 2500 (My point exactly). Jeg kan love deg at dynabel 7501 ikke leverer 2500 watt. Enda morsomere er det at en god del old-school forsterkere, fks Phoenix gold, Precision Power eller Lanzar som ikke er ratet til mer enn 100-150 watt banker dritten ut av de fleste 1000-1500 "watt RMS" forsterkerne som blir produsert i dag.

                Skjønner ikke hvorfor bilstereo har blitt en eneste stor pissekonkuranse om hvem som har mest RMS WATT i bagasjerommet.
                Last edited by JayFax; 04-06-2014, 22:33.

                Comment

                Working...
                X