Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ground Zero forsterker til SQL/SQ oppsett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ground Zero forsterker til SQL/SQ oppsett?

    Hei!

    Driver å ser på nytt anlegg til bilen min, en bmw e39. Som tittelen sier lurer eg på om forsterkeren Ground Zero GZHA 4150XII fungerer til et "sq" som kan spele litt høgt i tillegg?

    Frontsettet blir endten Gladen SQX 165 eller Focal PS 165
    Sub: Gladen SQX 12

    Planen var å brokoble 2 av kanalene på forsterker til sub i starten. Korleis trur dere anlegget kommer til å funke?Blir litt lydisolering.

    Takker for svar

  • #2
    I sq så er nok lyddemping alfa og omega (gjelder egentlig alt, uansett oppsett), så jeg vil iallefall anbefale deg og kjøre godt på med lyddemping.
    Når det er sagt, forsterkeren din vil nok fungere helt greit. men det finnes sikkert en annen type forsterker som spiller bedre i samme prisklasse.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

    Comment


    • #3
      Jeg banner sikkert litt i kjerka med dette, men jeg er av den oppfatning at om du har en forsterker av nogenlunde kvalitet så har det ikke stort å si.( med mindre du har veldig trente ører, og er ekstremt kresen)

      Det viktigste for sq er god montering, riktige kasser og god justering. Sq kan du få med stort sett alle merker.

      Selv bruker to billige klasse d forsterkere til å drive frontsettet. Jeg har deltatt i to EMMA konker med dette. Den ene vant jeg, og fikk også en relativt god lydscore på den andre.

      Comment

      Working...
      X