Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tunpo og Zenon forsterkere???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Den såkalte Tunpo forsterkeren er i hvertfall 100% identisk med mine Audio System Helon 9000.1

    Men den Zenon forsterkeren må være kødd tror jeg, aldri sett noe slikt på markedet før. Passer omtrent ikke i noen normal bil den der. Men det kommer jo alltids noe nytt og massivt, så kan jo være det stemmer.

    Fått noen flere bilder?
    1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

    Comment


    • #17
      Jeg kan være interessert i enstk av den Tunpo'en hvis det stemmer at den matcher 9000.1 . Sånn i tilfelle du skal "ut og handle"...



      Det forutsetter prisen du oppga i første post ikke er helt på jordet (ønsker ikke å gamble for mye).
      never enough!

      Comment


      • #18
        Frakten kommer på en god del, siden det er alibaba.. også kommer mva og frakt innenlands.
        Sikkert et min. antall som må bestilles også.

        Når det er sagt, så er det stor forskjell på "layout ser lik ut som 9000.1" og 9000.1
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Dette ble det ikke noe ut av, bare lureri hele greine dessverre. Men glad jeg tok en skikkelig gjennomgang får jeg "kjøpte" noe av den lurendreieren. Han er blitt kastet ut av hele alibaba systemet også nå. En svindler mindre i hvertfall.
          Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

          Comment


          • #20
            Originally posted by Finnmarken View Post
            Dette ble det ikke noe ut av, bare lureri hele greine dessverre. Men glad jeg tok en skikkelig gjennomgang får jeg "kjøpte" noe av den lurendreieren. Han er blitt kastet ut av hele alibaba systemet også nå. En svindler mindre i hvertfall.
            Hmm! Hva skjedde?
            You know, Im all about that bass...

            Comment


            • #21
              Han hadde ikke noe og selge den koreaneren. Undersøkte med alibaba om denne Kevin Chang. Han var visst blitt kastet ut fra aliexpress og dhgate og madeinchina også. En ren svindler som er god til og photoshoppe bilder og diverse.
              Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

              Comment


              • #22
                Roflmfao.

                Noen ganger er det bedre å oppleve enn å høre på andre.
                Det var mye som ikke stemte på den zenon forsterkeren, men det er nok ikke så lett å se for alle.
                Uansett viktig at du ikke tapte penger på dette.
                Mvh
                J. Holm
                www.b2audio.com
                http://facebook.com/b2audio

                Comment

                Working...
                X