Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan koble forsterker på OEM komp.sett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan koble forsterker på OEM komp.sett.

    Hei, jeg lurer enkelt og greit hvordan man gjør det hvis man skal koble en forsterker på det orginale frontsettet. kobler jeg meg innpå "iso-pluggen" eller hvordan er det dette blir gjort? vil helst unngå å ødelegge det orginale ledningsnettet til anlegget. er en Seat Leon det er snakk om :-)

  • #2
    Ja, du kan koble deg inn på riktige ledninger i isopluggen. Man får kjøpt isoplugger i både hann og hunn, så du trenger ikke klippe i ledningene dine hvis du skal ha forsterker til alle høyttalerene dine

    Comment


    • #3
      okei! det høres ut som det jeg trenger har du en link?

      EDIT: har en LG-spiller i bilen hvor det er en iso-overgang på. er det denne du tenker jeg skal klippe og koble meg innpå med kabelsko? så hvis jeg vil gjøre alt orginalt igjen kobler jeg bare sammen ledningene i iso-overgangen? høres jo ut som en greit måte å gjøre det på. trekker bare med to høyttaler-ledninger sammen med phonokabelen da..
      Last edited by eirikand; 21-04-2013, 20:46.

      Comment


      • #4
        Holder det å bruke 2,5mm2 høyttalerledning?

        Comment


        • #5
          Originally posted by eirikand View Post
          Holder det å bruke 2,5mm2 høyttalerledning?
          Ja. Til høytalere er det stort sett bra.

          Comment


          • #6
            Biltema har: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bi...lstereo-31518/
            Greit å lage til noe med nye plugger, så slipper du fy fy med å klippe, så kan du bare bytte dem ut når du skal tilbake til orginalt igjen

            Comment

            Working...
            X