Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjennskap til denne??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjennskap til denne??

    Jeg har en forsterker av merket Darwani Big five 1,4kw liggende.
    Noen som vet hvem som selger disse evt hva disse koster?

    Skal selge unna en god del bilstereo så er greit å vite ca pris

    På forhånd takk!

  • #2
    Originally posted by Eagle87 View Post
    Jeg har en forsterker av merket Darwani Big five 1,4kw liggende.
    Noen som vet hvem som selger disse evt hva disse koster?

    Skal selge unna en god del bilstereo så er greit å vite ca pris

    På forhånd takk!
    hmm. tjuvgods?

    Comment


    • #3
      Jeg har ingen anelse.. Håper virkelig ikke det. Denne var en del av en byttehandel jeg gjorde med en kar.
      Jeg byttet vekk 2 Ground Zero NW12SPL mot denne, en anner forsterker, 2 kicker punch høytalere og penger i mellom.
      Jeg har hatt mye forskjellig stereoanlegg i bilen men har nå bestemt meg for å nedgradere litt og prioritere andre ting

      Comment


      • #4
        ikke noe annerkjent ihvertfall, etter en del leting på google fant jeg ingen ting. Made in china?

        Comment


        • #5


          Fant et bilde etter 10sek på google, men det var fra en finnannonse som er slettet.. Ellers ingenting som golfnos sier.. Alt over noen få hundrelapper bør en vel ta til takke med? Etterspørselen etter forsterkere som ingen har hørt om (inkl google) er vel så som så desverre.. Samme hvor god eller dårlig den eventuelt er.
          .
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

          Comment


          • #6
            Originally posted by Haakon O View Post


            Fant et bilde etter 10sek på google, men det var fra en finnannonse som er slettet.. Ellers ingenting som golfnos sier.. Alt over noen få hundrelapper bør en vel ta til takke med? Etterspørselen etter forsterkere som ingen har hørt om (inkl google) er vel så som så desverre.. Samme hvor god eller dårlig den eventuelt er.
            .

            Dette var det eneste jeg fant også. Fant verken noe på Google eller ebay.. Skal ikke se vekk ifra at dette er noe som har blitt kjøpt i en lokal hjørnebutikk i dypeste Kina jeg får nesten bare lage en pakkepris på hele sulamitten

            Comment


            • #7
              Vei den på en vekt og mål den med et voltmeter, og åpne den.. Så finner du vel ut om den gir det den lover..

              Var det Vamp audio som hadde kingsize størrelse på forsterkerene, men uten innmat?
              Kristiansand Motorforum
              http://krsandmotorforum.net

              Comment


              • #8
                Darwani så jeg de solgte i India når jeg var der i 2010. Kikket på de forsterkerene de hadde der for morro skyld og innmaten så veldig bra ut på monoblokkene de solgte av det merket. Monoblokkene var Made In Korea og 2,4,5,6 kanalerene var Made In China produkter og så litt billigere ut komponentmessig.
                Monoblokkene de hadde og tilby:
                Darwani DDMB - PHW7501 : 2300W rms i 1 ohm @ 13.8V - 2800,- NOK
                Darwani DDMB - PHW8501 : 4700W rms i 1 ohm @ 13.8V - 4900,- NOK
                Darwani DDMB - PHW8701 : 6600W rms i 1 ohm @ 13.8V - 7200,- NOK
                Darwani DDMB - PHWDXD18K : 8500W rms i 1 ohm @ 13.8V - 9800,- NOK

                * Mulig disse er noe alla Earthquake sine produkter, men bare en gjettning fra min side
                Last edited by Didrik Desibel; 03-09-2012, 19:38.
                1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                Comment

                Working...
                X