Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mtx ta81001

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mtx ta81001

    Kan få kjøpt en flunket ny MTX TA81001 som ble kjøpt ny i 2007 og som aldri er blitt tatt i bruk. ( Han hadde helt glemt den, fant den når han ryddet på loftet ) Ligger fremdeles innpakket i plast i orginalemballsjen og med kvittering.
    Han forlanger 3.500,- for den noe som er veldig billig i forhold til hva han betalte for den ny i 2007.
    Men åssen er den i forhold til det som selges nytt i dag?
    Har vel helt sikkert skjedd endel nytt siden den gang eller er det bare og kjøpe den?
    Ser jo veldig nice ut denne her da

    Kom med innspill folkens

    Fant noen linker til forsterkeren:
    http://archive.mtx.com/caraudio/prod...under81001.cfm
    http://www.sonicelectronix.com/item_...der-81001.html

    *EDIT denne er nå til salgs, ligger i til salgstråden.
    Last edited by Audun; 12-03-2013, 21:52.
    Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

  • #2
    Den MTX forsterkeren er kanonbra på alle måter så er det sagt. Har hatt både TA81001, TA 92001 og TA91002 og for noen flotte forsterkere
    Lydkvaliteten i disse er top of the line
    Masse power i de også.
    3.500,- er gratis for den - LØP OG KJØP !!!
    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

    Comment


    • #3
      Kanon forsterker til prisen, løp og kjøp Audun
      Mvh
      Glenn

      Comment


      • #4
        Vanvittig gode forsterkere disse MTX'ene. Noe av det aller beste som noen sinne er produsert. Løp og kjøp til den fantastiske prisen du har fått på den
        1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

        Comment


        • #5
          Her var det mange som liker disse forsterkerene og det er jo veldig positivt.
          Kan vel bare kjøpe den med en gang ser det ut til

          Takker for kjapp respons folkens
          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

          Comment


          • #6
            Da har jeg kjøpt denne forsterkeren
            Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

            Comment


            • #7
              Gratulerer med et godt kjøp da, denne blir du garantert fornøyd med
              Si ifra når den er til salgs en dag, da kjøper jeg den av deg
              Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
              Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

              Comment


              • #8
                Grattis
                1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                Comment


                • #9
                  Takker så mye for det folkens
                  Gleder meg til og koble den opp i løpet av dagen
                  Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                  Comment


                  • #10
                    Det var et godt kjøp, gratulerer med kuppet. Denne blir du fornøyd med garantert
                    Sett meg opp som nummer 2 på listen når det eventuelt skal selges en dag.

                    Åssen subwoofere skal du bruke på den da?
                    Mvh
                    Glenn

                    Comment


                    • #11
                      Thank you
                      Skal bruke den på enten 1 stk Earthquake Subzero 15" eller 2 stk Earthquake Subzero 10"
                      Dette tror jeg vil passe rimelig godt sammen og spille meget fint i rett kasse og trøkke godt i dybden også
                      Tror jeg går for lukket kasse
                      Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                      Comment


                      • #12
                        Det blir jo rett og slett et kjempefint oppsett det her da. De Earthquake subbene er rett og slett kanllgode, svogeren min ( Heen Audio her på forumet )har 2 stk subzero 15 og han har hatt 3 stk av storebroren holees 15 også ( han har solgt 2 av de nå da til didrik desibel her på forumet). Han har aldri hatt noe tull med Earthquake sine produkter, men sier at de er litt dyre i forhold til hva en får. Finnes andre produkter på markedet som er tilnærmet like gode til en mye rimligere penge mener han da. Men får enn rundt 25% rabatt på de er de verdt hver eneste krone
                        Mvh
                        Glenn

                        Comment


                        • #13
                          Ja, Earthquake er veldig bra. Litt dyrt i Norge i forhold til i statene kan du si. Men sånn er det jo bare desverre.
                          Men skal innrømme at jeg ikke har kjøpt disse i Norge. Fikk de nye for halv pris i statene ved kjøp av 2 stk subzero 15" og 2 stk subzero 10". Fraktet de med jetcarrier for noen få hundrelapper til Norge så det var meget lønnsomt kan du si
                          Betalte jo ikke mere enn $1400 ( 7.980,- ved dollarkurs på 5.7) sammlet for disse 4 subbene. Gratis frakt til New Jersey hva det også. Med moms og frakt kom de på rundt 10.000,- og da hentet jeg de i Tistedal. Det er meget billig

                          Skulle jeg handlet disse 4 subwooferene i Norge hadde det kostet meg 34.000,- veil.
                          Så når jeg sparte ca 24.000,- på og handle de fra statene kontra her hjemme var valget svært enkelt.
                          Last edited by Audun; 29-07-2012, 15:55.
                          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                          Comment

                          Working...
                          X