Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison Bit one eller Mosconi 6to8?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audison Bit one eller Mosconi 6to8?

    Ønsker innspill fra folk som har prøvd disse. Noen som vet om DRC fjernkontrollen følger med bit one fra E.L.U.T.S.T.Y.R.no eller om den må kjøpes ekstra?
    FI SP4
    LIB
    Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
    DD4LIFE

  • #2
    Hva lurer du på?
    Har en del erfaringer med Mosconien
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      om den ene er bedre enn den andre :P planene mine er å bruke en samsung galaxy tab opp mot bit one eller mosconi 6to8. men vet ikke vilken av de jeg skal velge. Heller en del mot bit one nå, siden den fjernkontrollen den har ser lettere ut å bruke. Men hvis dere har noen fordeler og bakdeler med begge disse og komme med, så blir det kanskje lettere for meg og velge
      FI SP4
      LIB
      Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
      DD4LIFE

      Comment


      • #4
        Har ikke testa Bit One, så kan ikke komme med så mye kontruktivt
        Men kan vel si at jeg er meget fornøyd med 6To8 og justeringsmulighetene der. Har ikke testa displayet, men med den kan man styre de mest grunnleggende tingene. Selve justeringen av lyd må gjøres via pc.
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          er det volumkontroll på displayet til 6to8?
          FI SP4
          LIB
          Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
          DD4LIFE

          Comment


          • #6
            Volumkntroll er via displayet ja og det er ingen problem å bruke displayet til vanlig bruk.

            Selv er jeg meget fornøyd med 6to8, har noen gang opplevd problemer med synkroniseringsproesssen til bit one samt støy på bit one.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Helt klart Mosconi'en !!!
              Audison'en støyer endel og henger ikke alltid med i synrkoniseringsprossen heller, ikke noe dårlig produkt, men 6to8 er mye bedre punktum.

              Comment


              • #8
                Av alt det jeg har sett om disse to på div utenlandske forum, ville 95 av 100 brukt 6to8. Er mange som bytter fra Bit One til 6to8 og blir støyfri, da det er lett å få en støyende Bit One. Men som sagt, dette baserer jeg kun på andre brukere.
                Mathias.... Soundman is alive
                Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                Comment


                • #9
                  da er bit one utelukket foreløpig hvis noen har noe mer og si om bit one eller 6to8, let me know
                  FI SP4
                  LIB
                  Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                  DD4LIFE

                  Comment


                  • #10
                    Jeg er ganske partisk her, så skal ikke si for mye annet enn at om service og support er viktig, så har jeg vært godt inblandet i Mosconi 6to8 og utforming av software og funksjoner, så jeg kjenner denne prosessoren veldig godt!

                    Ta en titt her: www.autodesign.no

                    PS!
                    Det er også bluetooth audio-modul under utvikling, så man kan kjøre lossless BT rett til prosessoren! Man trenger da ikke annet enn en telefon / pad for å spille musikk i bilen..
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      er ikke bluetooth adaptret i salg?
                      FI SP4
                      LIB
                      Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                      DD4LIFE

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Hagalien View Post
                        er ikke bluetooth adaptret i salg?
                        Jo, BT-adapteret som er i salg - er til å kommunisere med prosessoren fra pc (i stedet for å bruke usb-kabel) eller for å styre prosessoren fra en android telefon.

                        Den modulen som er under utvikling, er en annen modul, som kan brukes til BTaudio - streaming av musikk...
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          ooja går det å bruke bluetooth mellom tlf sammtidig med BTaudio? eller blir det bare en "enhet"?
                          FI SP4
                          LIB
                          Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                          DD4LIFE

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Joakim View Post
                            Jeg er ganske partisk her, så skal ikke si for mye annet enn at om service og support er viktig, så har jeg vært godt inblandet i Mosconi 6to8 og utforming av software og funksjoner, så jeg kjenner denne prosessoren veldig godt!

                            Ta en titt her: www.autodesign.no

                            PS!
                            Det er også bluetooth audio-modul under utvikling, så man kan kjøre lossless BT rett til prosessoren! Man trenger da ikke annet enn en telefon / pad for å spille musikk i bilen..
                            Spennende det der, er jo nøtt til og bli bra Joakim
                            Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

                            Comment

                            Working...
                            X