Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i Golf mk3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg i Golf mk3

    Hei
    Er 17 år og har kikket litt på bil, ser ut til at jeg får en billig, men strøken golf mk3 av bestemor å bestefar
    Noen som har vært med på og bygge i en golf og vet hva man kan trøkke inn i en slik trunk? har veldig lyst på Digital Designs 715, eventuelt 2 om jeg får plass men tviler. usikker på om jeg vil kjøre SPL da jeg digger høy lyd og har holdt på litt med PA hjemme, men på an ann side vil jeg heller ha SQL
    Er det noen tips og ideer til hvordan dette kan gjennomføres eventuelt med bilder eller noe?

  • #2
    Ta en tur innom oss en dag så kan jeg komme med forslag og du kan høre litt div
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Ikke domt! skal gjøre det

      Comment


      • #4
        Se den byggetråden som heter 150db med musikk, gir deg nok litt inspirasjon
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment


        • #5
          Originally posted by Defus View Post
          Se den byggetråden som heter 150db med musikk, gir deg nok litt inspirasjon
          har du link? har sett GZ bimmeren på bimmer forumet og har hørt judysbilstereo bil i full action så det er klart det frister å bygge spl, men på samme tid så tenker jeg i retningen at jeg skal kjøre flere timer rundt forbi og høre på bra, musikk uten og ødelegge øra.. da hadde det jo vært greit med bra trøkk å sql

          Comment

          Working...
          X