Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strømkabel passat 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Strømkabel passat 2007

    Noen som har trekt strømkabel i en slik bil ? Hvor er det lettest å komme gjennom torpedoveggen ?

  • #2
    Originally posted by 1983 View Post
    Noen som har trekt strømkabel i en slik bil ? Hvor er det lettest å komme gjennom torpedoveggen ?
    Jeg har trekt strømkabel på en Audi A4 2001 som jeg misstenker er noe av det samme. Det er ett helvete å komme igjennom torpedoveggen

    Det jeg gjorde var å løfte bilen opp på bukken, demontere alle beskyttelsesdekslene under, stripse fast kablen der, ta den inn igjen gjennom en gjennomføring i hjulbrønnen, så remontere dekslene under bilen.

    Comment


    • #3
      Audiene kan du komme igjennom ved å gå inn igjennom boksen der hvor hjernen sitter på førersiden som regel.
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #4
        Originally posted by Crazytaxi View Post
        Audiene kan du komme igjennom ved å gå inn igjennom boksen der hvor hjernen sitter på førersiden som regel.
        mener å huske at jeg testet dette og kom frem til at man kan få relativt tynne kabler igjennom der, men at en 50mm2 ble vanskelig.

        Comment


        • #5
          Fant ut av det selv, er en original gjennomføring på høyre siden i det rommet som vinduspusserne er.
          Trang var det, men ble bra til slutt.

          Comment


          • #6
            Originally posted by trustno1 View Post
            mener å huske at jeg testet dette og kom frem til at man kan få relativt tynne kabler igjennom der, men at en 50mm2 ble vanskelig.
            er fint plass til opptil flere 50mm2 der er der jeg har lagt den i min bil
            Thomas RS - Absolut A4

            Team dynaBel

            Comment

            Working...
            X