Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i golf 3 spm!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg i golf 3 spm!

    Hei.

    Jeg er ny på forumet, så hvis jeg spør på feil sted eller spør uten nok info så beklager dette på forhånd.

    Jeg har en 5 dørs golf 3 1997 modell.

    Jeg har anskaffet meg nylig 4 nye høyttalere i bilen:
    Alpine G series 6,9" som er skrudd i hatthylla (350W peaks/90 watt RMS)coaxial 3 way
    Alpine G series 4" som er skrudd i dashbordet. (180W peak/ 45Watt RMS) Coaxial 2 way

    Alle 4 høyttalere er koblet rett til spilleren som er av Pioneer DEH-7200SD som leverer som dere sikkert vet 50W ut til hvert element. (correct me if im wrong)

    Jeg har nå plass til 4 høyttalere til (i dørene) og så klart plass til forsterker og basskasse.
    Jeg betalte 1500kr for alle 4 høyttalere hos Thorsov og er ganske så fornøyd med lyden. Men jeg vil ha mer lyd i bilen (kunne spille kraftigere og høyere)

    Jeg ønsker å ha et budsjettanlegg så jeg ønsker meg en:
    Basskasse
    forsterker
    4 høyttalere til
    forsterker til høyttalere.

    Jeg kan gjerne fortsette med Alpine G series i de 4 andre høyttalerne.

    Hva anbefaler dere at jeg gjør/kjøper osv

  • #2
    Kast 6x9, kjøp et komponentsett fra f.eks Focal, Hertz eller Gladen og hiv det inn i frontdørene. Kjøp deg en forsterker til frontsettet f.eks Dynabel bf0802. Kjøp deg en Digital Design DD1515 sub, og kjøp deg en forsterker til subben, f.eks Dynabel BF4501. Lag ei porta basskasse som passer subben
    Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

    Comment

    Working...
    X