Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parrot (Asteriod Tablet) mot org Volvo Premium anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parrot (Asteriod Tablet) mot org Volvo Premium anlegg

    Har en 08 Volvo XC70 med Premium/Dynaudio anlegg og ønsker mulighet for Bluetooth handsfree, Bluetooth streaming og ideelt sett skulle den egentlig vært en "standalone" android duppedings

    Første spørsmål blir... kan en Parrot HF kobles mot anlegget mitt og hvordan kobles det i så fall? Kobles det bare på aux inngang og jeg manuelt må velge aux for å ringe/streame eller finnes det en mer elegang løsning som automatisk kobler over til HF når det ringer? Må jeg i så fall har noen overganger eller noe?

    Så til andre del.. jeg fannt denne Parrot Asteriod Tablet saken som nesten virker til å være akkurat det jeg spør etter men jeg er ikke helt sikker så lurte på om det er noen som har prøvd den? Og i så fall, forstår jeg det riktig at den kan brukes til vanlige Android apps inkludert Spotify og Navigon?

  • #2
    Du kan bruke Tablet i din bil, med en bilspesifik adapter. Den kan brukes med de fleste Android apps. Du kan spille angry birds på den, om du føler for det
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Sendt deg en PM om ett par ting... Men på generelt basis ang Tableten: er det slik at da også navigasjons apper til Android også fungerer smertefritt?
      Last edited by baldrick; 09-05-2013, 23:18.

      Comment

      Working...
      X