Announcement

Collapse
No announcement yet.

2002 Toyota Hiace, innspill?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2002 Toyota Hiace, innspill?

    Hei.
    Har satt i litt stereo i en 2002 hiace,firmatralle,hertz hi energy 6,5 2veis i dørene,hertz hi energy 6,5 mid i kasse limt på ruta ut til varerommet,polk db1222 dobbel 12 i varerommet,har kappa ut hull like stort som kassen å klemt den så langt inn som mulig med elementa å port bak i rommet da det hørtes best ut(har fått go fra tilsynet om at det var greit).
    Lyden er grei nok den å et par tusen ganger bedre en di orginale 10w papptingene,men føler alt av trykk fra subben holder seg bak i rommet å skilleveggen klirrer noe så ut av helvete,så planen er å kjøre på m 4mm silent coat på hele veggen,skal og dempe dører med gladen professional settet tenkte jeg.
    Men så til ide'en jeg trenger hjelp å innspill til,tenkte om jeg skulle bygge ei kasse i mdf rundt subkassen å tette helt til veggen,om dere forstår(rekker med det),å tenker om det da får litt bagasjerom effekt utav det,så den har mindre rom å spille for å om trykket da vil komme frem til meg i plassen for?
    Noen som har noen tanker rundt dette? Vil da bygge den på plassen så den står fast i gulvet,rammeverk i 2*4 med skumgummi under,både til gulv og vegg,å kle med mdf,tenker skum for å ta vibrasjoner i veggen om jeg kjører tre direkte i stålet.
    Noen tanker?
    Alle innspill mottas med takk! Å hvordan ville eventuelt du jort det annerledes?
Working...
X