Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Corolla 2005, bedre lyd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota Corolla 2005, bedre lyd

    Hei!

    Jeg har kjøpt en Toyota Corolla 2005 Sedan og vil gjerne få litt bedre lyd i bilen.. Nå er det standard spiller og høyttalere i bilen, men jeg vil gjerne bytte ut spilleren slik at jeg kan få bruke AUX samt ha litt klarere lyd og mer bass fra høyttalerene. Kunne noen av dere hjulpet meg med hva jeg skal kjøpe og er det noe jeg kan montere selv eller burde det gjøres av noen som har god erfaring med slikt? Tenker å bruke maks rundt 3-4k?

    Jeg har lagt ved et bilde av spilleren som står i bilen nå. Setter pris på alle svar!
    Attached Files

  • #2
    Har du sett denne:
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=20148

    Her får du AUX inn, som du kan koble mobilen eller hva du ønsker rett i forsterkeren. Da fader den ut lyden fra spilleren i bilen, og spiller rett fra AUX. Så fort du slutter å spille på AUXen, tar lyden fra spilleren over.

    PS. jeg er litt partisk, da det er jeg som selger..

    Comment


    • #3
      Synes det så interessant ut, men er nok ikke helt det jeg er på utkikk etter.. Ellers takk for forslaget!

      Så vidt jeg har skjønt nå så må jeg kjøpe en 1din ramme som passer til min bil også en bilstereo som også passer, men så trenger jeg forsterker og sub? Har dere noe forslag til hva jeg skal velge

      Comment


      • #4
        Hva prioriterer du? Funksjoner på spiller? Mer bass? Bedre lyd? Får ikke alt i det budsjettet ditt er jeg redd
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Jeg trenger i grunn bare AUX eller bluetooth i spilleren, en av delene er et must.. Når det gjelder lyd så prioriterer jeg nok sikkert mer bass (ikke overdrevent mye men slik at det er litt futt i sangene).. Men er det slik at original høyttalerene vil bli bedre om de får en forsterker eller ny spiller?
          Last edited by divisioN; 03-01-2015, 12:43.

          Comment


          • #6
            http://www.dynabel.no/Shop/Product/P...H-80PRS/PI1196
            Kjøp denne, så har du en spiller som kan "alt" og som vil være en spiller du kan beholde når du ønsker å bygge ut anlegget med ennå mer utstyr!
            Du har alle tilkoblingsmuligheter og i tillegg "proffe" justeringsverktøy i spilleren. Delefilter, tidskompensering og en god equaliser.
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Hadde bestefaren til denne Pioneer spilleren, og det er en spiller som du ville kunne ta med deg til andre biler. Så et godt kjøp for framtiden uansett hva du planlegger
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment

              Working...
              X