Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger litt hjelp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger litt hjelp!

    Heisann!

    Jeg har et par spørsmål
    jeg har en 2008 mod Toyota Avensis som jeg gjerne vil oppgradere de orginale høytalerne.
    Så det jeg lurer på er:


    1.Vet noen størrelsen på orginal høytalerne?
    2.Må jeg har forsterker til dette eller går det an og koble det opp til spileren i bilen?
    3. Noen som anbefaler høytalere til front og bak?



    Mvh Rune

  • #2
    Har du sjekket hvor vanskelig det er for deg å ta de ut å sjekke? Er kanskje det letteste? + Få med deg en som kan litt?
    Du kan jo bruke de orginale høytalerkablene som satt i orginal høytalerne, og da er de mest sannsynlig koblet på spillern vil jeg tro Tror det blir vanskeligere og vanskeligere å sette inn noe ettermarkeds bilstereo jo nyere bilene blir! Men er vell selvsagt mulig, bare at det er vanskelig og krevet noenlunde ekspertise.

    Hvor mye vil du bruke og skal du ha fulltoner eller komponentsett?
    You know, Im all about that bass...

    Comment


    • #3
      er ikke noe problem og ta de ut og sjekke Og koble det opp er heller ikke noe problem, ble bare litt usikker når en på jobben sa at jeg måtte ha forsterker til dette.
      Men jeg mener og huske at jeg kobla til nye høytalere på bilen til en kompis for noen år sidenn, og da brukte vi bare orginal høytaler ledningene som går direkte til spilleren.

      Til og begynne med tenkte jeg et kompsett til et par tusen. Så får jeg se seinere om jeg setter inn mer

      Comment

      Working...
      X