Announcement

Collapse
No announcement yet.

speller i hilux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • speller i hilux

    trenger litt hjelp fort, byttet spiller i en hilux 07 modell istad, så tok det på den kjappe måten, klipte kablene og satte på kabelsko, men så fikk jeg ikke den spilleren jeg monterte til å funke, så byttet til den orginale spilleren igjen. Men da funka ikke den heller, skrur seg ikke på! Så hva kan problemet væra, noen som veit ?
    FOCAL- the spirit of sound!

  • #2
    sikringer?

    Regner med at du målte deg frem med multimeter til hvilke kabler som skulle brukes før du koblet spilleren til kabelnettet du klipte over?

    Comment


    • #3
      Originally posted by trustno1 View Post
      sikringer?

      Regner med at du målte deg frem med multimeter til hvilke kabler som skulle brukes før du koblet spilleren til kabelnettet du klipte over?
      Har sjekka sikringene, og dem så bra ut.
      Målte meg ikke frem, gikk i full hast og det pleier å bli dårlig resultat, så dum som en er:P
      FOCAL- the spirit of sound!

      Comment


      • #4
        Med tanke på at en ISO-adapter koster 129,- så er det dumt å klippe

        http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=940
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Ok, vanskelig å si hva som kan være galt da, må nesten bare måle kablene du bruker og sjekke at du har koblet riktig, og sjekke at det er strøm/jording/styrestrøm til spilleren.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
            Med tanke på at en ISO-adapter koster 129,- så er det dumt å klippe

            http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=940
            I know... :P
            FOCAL- the spirit of sound!

            Comment


            • #7
              Originally posted by trustno1 View Post
              Ok, vanskelig å si hva som kan være galt da, må nesten bare måle kablene du bruker og sjekke at du har koblet riktig, og sjekke at det er strøm/jording/styrestrøm til spilleren.
              Ja, koblet riktig har jeg, koblet sammen ledningene som hadde samme fargen så
              Men den digitale klokken og der hvor det blinker at en ikke har på beltet som er over spilleren har også sluttet å fungere, så må vel være no sikringer da antagelig?
              FOCAL- the spirit of sound!

              Comment


              • #8
                Sannsynligvis en sikring vil jeg tro ja. Eventuelt sjekk at du ikke har fått nappet noen ledninger ut i andre enden.

                Men beste måten å feilsøke på er med ett multimeter, så finner du eksakt hvor det er strøm og ikke

                Comment


                • #9
                  Da er det en sikring som har gått.sjekk sikringsboksen i motorrommet og sikringene på høyre side under ved rattet.
                  Lasse Bass Tala
                  Proud to be LOUD!!!

                  Comment


                  • #10
                    Da var problemet løst, var en sikring jeg hadde oversett
                    FOCAL- the spirit of sound!

                    Comment

                    Working...
                    X