Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekke 50kvad gjennom skoda octavia 07/08 mod stv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekke 50kvad gjennom skoda octavia 07/08 mod stv

    Hei! Skal snart trekke 50 kvad i min octavia, den bilen er så utrolig trang og har ingen hull som jeg kan trekke gjennom. Så lurte på om noen har anbefalinger/erfaring med noe sånt?
    Motor rommet er også sinnsykt trangt, er en 4x4 1.9tdi bls motor.

    Jeg tenkte å eventuelt trekke kablen fint og pent under bilen også dra den ut der reservehjulet sitter (har tenkt å ha optima batteri der), noen som har gjort det før? Vet at jeg må sikre det godt så blir nok å trekke det sammen med bremserør osv.


    Takker for tips!
    Ground Zero GZNW 15x 2500w rms
    Soundstream xxx-6500d monoblock

  • #2
    Har vært med å trekke under bil en gang, trakk da 50kv kabelen først i ei flettet stål strømpe(sånn til skjerming av kabel) og så i ei svart fleksibel plaststrømpe og stripset den til ramma... Her er det jo ikke ramme så klamring kan vel være litt mer utfordrene...
    Last edited by volvoekern; 02-06-2014, 12:50.

    Comment


    • #3
      Du trekker den igjennom der kablene går originalt inn i bilen. Der er det plass og det er forholdsvis enkelt. Hvis du skal trekke under bil (noe som jeg ikke er fan av) så må du huske på å feste kabelen veldig godt, du må også huske på at det ikke er lov å feste ting i hverken bremserør eller drivstoff rør/slanger. Så den enkleste og asolutt sikreste løsningen er å trekke den inn der ledningene går originalt i fra batteriet.

      Comment


      • #4
        Takker, det blir nok under bilen, fant muligens en fin plass å ha den der!
        Ground Zero GZNW 15x 2500w rms
        Soundstream xxx-6500d monoblock

        Comment

        Working...
        X