Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg til Octavia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Octavia'02 View Post
    Ok, fjerner remote og kondensator fra tegninga.

    Det som da mangler å velge er: type strømkabel, signalkabel, høytalerkabel, sikring og frodelingsblokk. tips? noe mer jeg har glemt?
    Du må beholde remoten
    Kondensator er det bare å hive ut..

    Comment


    • #32
      det finnes mange fine kabelsett hvor alt ligger i pakka du trenger remotekabel må du ha ja! hadde jeg vert deg hadde jeg likse godt kjøpt 35mm2 kabelsett eller 50mm2 kabelsett med engang, tilfelle oppgraderinger i senere tid og du slipper og bytte ut dette

      Comment


      • #33
        OK.
        Men jeg trenger vel ikke legge opp ny + og - til spiller?
        Finnes det kabelsett med alt jeg trenger?

        Trenger tips til andre fronthøyttalere, da jeg har funnet ut at montering dybden ligger på 50mm :/
        Last edited by Octavia'02; 29-09-2012, 18:38.

        Comment


        • #34
          http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...3&katid=80&id= dette kabelsettet er det jeg bruker og er å anbefale fra min side! du får sikkert billigere også altså, er bare å undersøke litt her er alt du trenger utenom splitt blokk

          fra spilleren trenger du kun remote kabelen ( den tynne blå) som ligger i pakka og phonokabelen!,remoten den kobler du fra en remote kabel du har bak spilleren på orginallednings nettet du har der fra før, og til monoblokkar
          har du 2 forsterkere kobler du bare remote vidre fra mono til andre forsterkeren igjen!

          Frontsett og monteringsdybde må andre en meg svare på ;/

          Comment


          • #35
            Om jeg kjøper dette kabelsettet, da trenger jeg fortsatt 1 lang signalkabel + 1 kort høytalerkabel + forgrening?

            Comment

            Working...
            X