Announcement

Collapse
No announcement yet.

4X6-sett til Nissan 100nx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4X6-sett til Nissan 100nx

    Hei alle

    Jeg er ikke noen bilstereoentusiast, men å kjøre bil med litt dunkdunk er et must
    Det jeg leter etter er et decent frontsett som passer i 4x6-høla i dørene.
    Har en aktiv Velocity sub i baggasjen og en Pioneer DEH-4200sd som Head unit.
    Jeg kommer ikke til å ampe disse høyttalerene.

    Til nå har jeg funnet ett par kandidater:
    - Infinity Kappa 462.9
    - Polk Audio Mobile Monitor MM461P
    - JBL GTO-6428

    Men så hører jeg at disse egentlig er overdimensjonerte siden de bare skal drives av head uniten.

    Er det noen som har noen forslag?

  • #2
    Velkommen til Forumet

    De JBL høyttalerene skal ihvertfall spilleren klare å drive. De 2 andre har jeg ikke hørt før..
    Alternativt ville jeg hørt med Bilstereosenteret. Han har nok andre størrelser med adapterplater også Prisklasse?

    Comment


    • #3
      Originally posted by golfnos View Post
      Velkommen til Forumet

      De JBL høyttalerene skal ihvertfall spilleren klare å drive. De 2 andre har jeg ikke hørt før..
      Alternativt ville jeg hørt med Bilstereosenteret. Han har nok andre størrelser med adapterplater også Prisklasse?
      Jeg tenker rundt 1500kr.

      Comment


      • #4
        om du er villig til å sage en adapterplate i spon, el er dette et godt kjøp http://bilstereosenteret.no/product_...oducts_id=1674 Du vil få bedre lyd med dette settet en 4*6 coax

        Comment


        • #5
          For mye styr, men har tenkt tanken. Det er bare at 19 år gammel japansk plastikk sprekker om du snakker for høyt til det lissom og jeg har ikke skills nok

          Comment

          Working...
          X