Nåja, premiering er ikke så viktig for min del. Eneste grunnen jeg ville deltatt for er å vite hva jeg kan forbedre, hva som er bra osv.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA-regler
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Så experienced er den laveste klassen man kan melde seg på med andre ord?
Hvor godt må man kjenne til regelverket når man deltar?
Jeg leste igjennom reglene for SQ som ble linket til og skjønner ikke alt..
Jeg ser terminlista ikke er fullt oppdatert, vil det blir noe på Gardermoen i år også?
For det er vel slik at man bare kan bli med på de konkurransene man vil selv?VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
1. Experienced er den laveste kategorien innen EMMA ja.
2. Man MÅ ikke ha veldig god kjennskap til reglene i første omgang. Jo mer du kan, desto bedre er det selvfølgelig - men ikke noe must for å bli med!
3. Terminlista har jeg ikke sett på enda engang, men det burde jeg kanskje Ja man velger selv hva man blir med på, men for å delta på NM må man ha vært med på to stykker og kommet blandt topp 10 i den klassen - Noe som ikke er et problem her i NorgeMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostSå experienced er den laveste klassen man kan melde seg på med andre ord?
Hvor godt må man kjenne til regelverket når man deltar?
Jeg leste igjennom reglene for SQ som ble linket til og skjønner ikke alt..
Jeg ser terminlista ikke er fullt oppdatert, vil det blir noe på Gardermoen i år også?
For det er vel slik at man bare kan bli med på de konkurransene man vil selv?
Jeg liker når det kommer folk som spør og diskuterer! Interesserte folk er moro! Ingen kan alt med en gang og regelboka kan være litt vrien å sette seg inn i sånn med en gang. Folk tenker ofte for vanskelig. Regelboka har regler for alle klasser, så om man ser på matrixen for klassen man skal i, så kan man sortere ut de reglene som ikke gjelder for "sin" klasse..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Okei, flott Tony! Blir nok ikke noe NM på meg, men det frister veldig og bli med på en EMMA runde til sommeren : )
@ Joakim:
Jeg forstår. Jeg kommer til og delta i SQ om det blir en EMMA deltagelse på meg.
Leste derretter i regelboka, men enkelte ting var litt invikla.
Så lurer jeg på en ting til. Etter regelboka og antall låter på CD´n som skal brukes virker det for meg at dommerne bruker veldig langt tid på og dømme en bil?VW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostOkei, flott Tony! Blir nok ikke noe NM på meg, men det frister veldig og bli med på en EMMA runde til sommeren : )
@ Joakim:
Jeg forstår. Jeg kommer til og delta i SQ om det blir en EMMA deltagelse på meg.
Leste derretter i regelboka, men enkelte ting var litt invikla.
Så lurer jeg på en ting til. Etter regelboka og antall låter på CD´n som skal brukes virker det for meg at dommerne bruker veldig langt tid på og dømme en bil?
Tar ca. 10-20min å dømme en bil.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Riktig.
Jeg har sendt PM til Tony om at han kan legge meg til emma-msn lista.
Kan være litt greiere og ta sånne spørsmål der istedet, slipper vi og blande inn alt jeg lurer på i denne tråden ?VW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostRiktig.
Jeg har sendt PM til Tony om at han kan legge meg til emma-msn lista.
Kan være litt greiere og ta sånne spørsmål der istedet, slipper vi og blande inn alt jeg lurer på i denne tråden ?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostSynd det er mest snakk om Haakon sitt fete bokhylle utstyr og ting som hører hjemme på matprat.no :PVW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostDer sier du noe...
Jeg er visstnok også med i denne EMMA-MSN-gruppa.. Men Adiumen min har ikke ordna det selv, og jeg har glemt det.. lol
Er vel mangel på plug-in e.l sikkertVW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Kan jeg bare spørre om en ting. Mulig det er spurt om før eller beskrevet i reglene, men jeg fant det ikke etter en rask titt på nett.
Hvis det er under 40cm fra batteri til forsterker. Trenger kabelen da sikring, gitt a) forsterkeren har innebygd sikring, b)forsterkeren har ingen innebygd sikring?R-Design
Comment
-
Originally posted by Buoyen View PostKan jeg bare spørre om en ting. Mulig det er spurt om før eller beskrevet i reglene, men jeg fant det ikke etter en rask titt på nett.
Hvis det er under 40cm fra batteri til forsterker. Trenger kabelen da sikring, gitt a) forsterkeren har innebygd sikring, b)forsterkeren har ingen innebygd sikring?
Kabel skal sikres innen 40cm eller før den går gjennom metal panel. Står omtrent sånn i regelboka.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment