Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaring med bygg i ford focus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaring med bygg i ford focus?

    Er det noen her som har god erfaring med bygg i ford focus kombi 2013?

    Tenker da spes på kasse og hva som funker best, har søkt opp og ned på nettet og det kommer vel stort sett frem at man bare må teste litt forskjellig.

    Tenker da på om man bør kjøre sub opp og port mot bakluke, eller både subber og porter mot bakluken(dette er jo også det mest standard man ser)

    Utseendemessig liker jeg sub opp og port bakover best.

    Får liksom ikke testet begge deler og håper at det er noen med kjennskap til hva som kan funke best?


    søkt stort sett hver dag om tips og triks da Jeg er så gira på å få startet å bygge i påvente av element og forsterker.

    Håper noen har noe nyttig input

    Mvh
    Thomas
    Ford Focus
    B2 Audio CC15
    B2 Audio Mono v4

  • #2
    Da jeg hadde en Ford Mondeo en gang i tiden så hadde jeg kassa helt bak mot bakluka, samme med element og port men om dette er optimal plassering er jeg usikker på. Fikk aldri målt det
    B2 du venter på? Eller er det noe annet snacks?
    Mvh kim

    Comment


    • #3
      venter på en b2 ref10 og mono mk4 ja
      Ford Focus
      B2 Audio CC15
      B2 Audio Mono v4

      Comment


      • #4
        kasse helt inntil bakseteryggen , port/element mot bakluka er oppskriften i focus !

        lag kasse med skrå mot seteryggen , så lager du gulv baki, kaster ut reservehjulet !

        strømkabeln får du inn i coupen ved å ta av H.F hjul , å lokarin (plastikk indre skjermen) så har du en gjennomføring der

        lykketil!
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

        Comment


        • #5
          strøm kabler og slikt er allerede trekt har en ref10 allerede i bilen, da med element mot bakluke og port til siden som funker meget bra det, forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal ha mer, men sånn går no dagan

          nå skal det oppgraderes til 2x ref10 og tripple effekten

          Virker som element/port mot bakluken er bankers løsning, Selvom jeg liker disse "crx" boksene bedre utseendemessig men hvor ofte er man baki og kikker kontra hvor ofte man hører?
          Ford Focus
          B2 Audio CC15
          B2 Audio Mono v4

          Comment


          • #6
            Er heldigvis aldri bak i min bil å ser, ellers hadde jeg fått hetta
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment

            Working...
            X