Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpt meg bmw e39 touring.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpt meg bmw e39 touring.

    Heisann. Da har det ankommet ny bruktbil på gården, en 2000 model 540iA.
    Jeg har bestilt meg en spiller fra det store utland, nærmere bestemt eBay. Tror de leverer gode greier derfra. Den er modell spesifikk, tre RCA utganger og bt/usb/aux. Alt man trenger, sånn i utgangspunktet. Så får man se kvaliteten på den når den ankommer og blir koblet opp i bilen.

    Det jeg funderer litt på, er om det er noen som har bygget ett enkelt anlegg i denne bilen? jeg har lest mange installtråder allerede. Jeg tenkte å ha sub i det rommet som er helt bakerst på venstre side i bilen, tror man skal klare å presse ut ca 15 liter i det rommet der. Så blir vel en 10" sub eller noe lignende, tenker jeg. Hvordan er det å montere to sub'er som peker rett mot hverandre baki der? Vil det skape rot i lydbølger og slikt, eller er det bare å mate på?

    Ellers, så håper jeg å få tak i ett brukbart komp.sett i størrelsesorden 6.5". Mulig jeg har en kompis som har lyst å selge meg sitt, men vi får se om vi blir enige om pris. Bør vel ikke være det helt store problemet å få tilpasset 6.5 i dørsidene og 1" diskant oppe i speilhuset.
    Attached Files
    Sture Vedal

  • #2
    Vet ikke så mye om bilen, men har ett rockford fosgate t1652-s komponentsett til salgs for 1600,-
    Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
    Pioneer
    Digital Designs
    Ground Zero

    Comment

    Working...
    X