Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ipod kobling (bmw 5-serie)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ipod kobling (bmw 5-serie)

    Hei

    Har kjøpt meg en bmw 5serie 04mod. Denne har en ipod tilkobling i hanskerommet slik at jeg kan koble den til cdspilleren. Det jeg lurte på var om det fantes noe form for adapter jeg kan koble på den slik at jeg kan få en usb/aux tilgang. Syns det er noe dritt med den ipodkoblinga siden den ikke lader når den er tilkoblet, og jeg ikke har iphone, bare ipod som jeg må ta inn å lade hver gang.

    Bilde av type spiller:




    Har også ett spørsmål ang en kamerats 08mod mercedes c-klasse. Denne er orginalt levert med bluetooth. Han kan koble iphone til den og ringe over høytaleranlegget, men han kan ikke spille musikk over det. Fins det noen måte man kan få det til på? Tenkte på om det finns noen form for boks med bluetooth overføring hvor man kan koble til både bilen og iphone og få det til å spille musikk på høytaleranlegget.

  • #2
    Dealextreme har mellomkobling du kan sette mellom kontakten og ipoden som tar 12v og jord inn og lar deg lade ipoden i bilen. Den koster $2.99 ink frakt da, altså ca 20,- hjem i postkassen.
    /////ALPINE Mobile media solutions
    Lotus by seas
    BR?X German car audio

    Comment


    • #3
      http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=1268

      Comment

      Working...
      X