Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyd i 97 BMW E39 5-serie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lyd i 97 BMW E39 5-serie.

    Heisann folkens!

    Da har eg handlet meg en 1997 modell BMW 520i, og hører at det trengs en oppgradering av lyden der.
    Noen som vet hvilke størrelser det er på høgtalerene fremme? Er 3 stk pr side.

    Noen som har testet hvilken type basskasse som fungerer best i disse bilene? (Er en sedan)
    Er ganske åpent fra bagasjen og inn i cupeen.
    Mvh
    Johnny Myhre

  • #2
    Tror det er orginalt 5,25" i dørene. En kompis har en 520, med lukka kasse, element pekende bakover, funker fett. Det er også mange som velger å peke elementet framover i midten, sånn at når du tar ned "armlenet" i midten av baksetet, peker subben rett ut i cupeen.
    Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

    Comment


    • #3
      Originally posted by Elgzuhh View Post
      Tror det er orginalt 5,25" i dørene. En kompis har en 520, med lukka kasse, element pekende bakover, funker fett. Det er også mange som velger å peke elementet framover i midten, sånn at når du tar ned "armlenet" i midten av baksetet, peker subben rett ut i cupeen.
      Har en kasse med 2x12" Kicker CVR i orginal portet kasse fra Kicker , skal prøve meg frem med den frem til og får meg noe annet baki der Skal teste det med elementene pekende fremover også! Tror du det er best med kassen helt bak i bagasjen, eller helt frem mot seteryggen?
      Mvh
      Johnny Myhre

      Comment


      • #4
        Spiller veldig liten rolle, komme ann på om du vil ha lett tilgjengelig bagasjeplass Jeg ville nok anbefalt helt frem mot seteryggen
        Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

        Comment


        • #5
          Fikk koblet til Pioneer spilleren min nå, men har et problem:

          Lyden er helt fin på venstre side av bilen, men veldig lav på høgre side.
          Sjekket Fader og alle andre instillinger, men ingenting som tillsier at det skal være noen forskjell fra ene siden til den andre.
          Hva kan være problemet her?

          Lurer også på og kjøpe en 2-dins monteringsramme, også kjøpe meg en DVD/Navi fra Pioneer. Går det fint og handle slikt fra statene? Hvordan blir det med navigasjonen og dvd avlesning da? Om radio ikkje vil fungere gjør ingenting.
          Mvh
          Johnny Myhre

          Comment

          Working...
          X