Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal ha ny stereo i Bmw 520i E60 - Trenger råd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal ha ny stereo i Bmw 520i E60 - Trenger råd!

    Hei.



    Har kjøpt meg en 04 520i E60 M-tech med ESS Kompressor , og kunne tenkt meg litt mere/større lyd anlegg i bilen, samt og få koblet til iPhone for å spille av med denne.

    Har ikke AUX-inn eller Navigasjon på bilen. Hvilken orginal lyd pakke det er i den veit jeg egentlig ikke, men håpet dere hadde noen tips til meg slik at jeg kan identifisere hvilken pakke det er i bilen nå.

    Vil ha bilen til og se orginal ut, så skal ikke støpest eller modifiserest, kun skru ut, og skru inn.

    Vil ikke ha basskasse bak i bilen, men bytte ut de to små basserne som er under baksetene(tror jeg), til noen bedre med mer punch og bass.

    Vil spille musikk igjennom iDrive, men bestemme og bytte sanger igjennom iPhone for å få bruket Spotify også, så regner med det er ettermontering av AUX som kanskje er tingen?



    Linker tas imot med takk! Har et greit budsjett på dette.

    Om noen tilfeldigvis veit om noen i Telemark, som tar på seg slike jobber så tas også tips der imot med takk!

  • #2
    Snakk med judys i Skien
    Citroen ZX 2.0 16v

    Comment


    • #3
      Har sendt mail, så regner med svar i løpet av dagen

      Comment


      • #4
        Ingen andre med anlegg i E6x?

        Comment


        • #5
          Finnes fler løsninger for å få bedre lyd i E6x.. Gladen har et 3-veis kit som passer i orginalfestene, med 8" under setet. Vil man ha customløsninger så er jo det mulig, men det koster også litt mer...

          I tillegg til Gladen One 200 BMW høyttalerne, så bør du ha en 4 kanals forsterker for å drive høyttalerne. Da gjerne en Mosconi One 120.4 DSP om du ønsker å få mulighet til å justere skikkelig for best mulig lyd, eller enkere løsning med 120.4 uten dsp, som vil koste litt mindre i kjøp, men monteringen er den samme.
          Send meg gjerne en mail eller ring.
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Har skrevet innlegg på facebook på siden din Joakim Men dårlig med svar enda

            Har også hatt litt kontakt med Judys, men plutselig stoppet det opp med svar. Har de ferie eller noe?

            Comment


            • #7
              Er jo bare å ta en telefon til judys :-)


              Kim

              Comment

              Working...
              X