Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan oppgradere originalanlegget i Audi A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan oppgradere originalanlegget i Audi A2

    Heisann!

    Tenkte jeg skulle oppgradere originalanlegget i bilen. Det er en Audi A2 (Ja jeg vet den er fæl :P )
    Har ikke planer om å sette inn en sub med det første, men kun bytte ut de originale elementene med noe bedre. Er det noen som har noen guides, eller som kunne forklart alt jeg må gjøre og vite? Kan jeg bruke originalkablene? Må jeg sette inn en forsterker?

    Er villig til å betale rundt max 2000kr om det er mulig.

    Takker for alle svar, og til slutt: Ja jeg er en nybegynner, så vær så snill å prøv å forklar litt sånn at jeg skjønner!

  • #2
    Det hjelper litt å vite hvilken årsmodell det gjelder... da er det litt lettere å se hva slags høytalere som står i og hva som evt kan passe i stedet.

    Man "MÅ" ikke bruke en ekstern effektforsterker, men de fleste orginalspillere her en ganske liten forsterker, så det er ganske begrenset hva de klarer å drive. Det samme gjelder høyttalerkabler, de "kan" benyttes, men er veldig tynne, så en grei investering å gjøre å bytte de dersom man har tenkt til å gå litt opp fra orginalhøytalere.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Razorback View Post
      Det hjelper litt å vite hvilken årsmodell det gjelder... da er det litt lettere å se hva slags høytalere som står i og hva som evt kan passe i stedet.

      Man "MÅ" ikke bruke en ekstern effektforsterker, men de fleste orginalspillere her en ganske liten forsterker, så det er ganske begrenset hva de klarer å drive. Det samme gjelder høyttalerkabler, de "kan" benyttes, men er veldig tynne, så en grei investering å gjøre å bytte de dersom man har tenkt til å gå litt opp fra orginalhøytalere.
      2002 modell