Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ta ut radio Audi A6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ta ut radio Audi A6

    Heisann, godtfolk

    Er vel flere år siden jeg har vært aktiv her inne nå, føles hvertfall slik.
    Men nå trenger jeg et lite råd så jeg håper det er noen her som vet hvordan.

    Kjøpte meg en A6 Quattro for en tid tilbake og det var allerede montert en spiller i den av typen Blaupunkt Woodstock DAB54. Kjempebra spiller som kostet rundt 5000kr da den var ny og som jeg har vært veldig fornøyd med. Men da jeg byttet batteri på bilen forleden står det "KCard Not OK". Må visst få nye masterkoder og slikt av Blaupunkt og dette gidder jeg ikke å stresse med

    Så jeg har en ny spiller jeg ønsker å montere i den, men vet pokker ikke hvordan jeg får ut Blaupunkten.
    Og jeg som har demontert sikkert 50 spillere føler meg nokså flau nå

    Men er det noen som har noen tips? Har ødelagt selve spilleren i håp om å få den ut i McGyver- og Hulken-stil, så gjør ingenting om jeg må ødelegge noe mer.

    Bilde fra Google, faktisk nesten samme dash også, min er en generasjon nyere. Men veldig likt, identisk spiller

    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Du trenger et slikt verktøy hvis jeg ikke tar helt feil: http://www.dndservices.co.uk/pc5-83.html

    Det skal være to stk hull på hver side av spilleren. Et slikt verktøy kan du også enkelt lage selv hvis du har tilgang til litt kraftig stål tråd. Trykk inn og dra spilleren rett ut
    Alpine 133BT - Alpine SWE-815 - Alpine KTP 445 - REF6502IX - GTO938

    Comment


    • #3
      Her ser du litt bedre hvordan dem ser ut

      Alpine 133BT - Alpine SWE-815 - Alpine KTP 445 - REF6502IX - GTO938

      Comment


      • #4
        Ahh helt topp

        Har tilgang på sveisetråder (ikke MIG, men gass sveising) som jeg kan bøye til da de er ganske stive.

        Tusen takk for svar, litt lettere nå ja. De fire hullene hadde ikke vært lett å gjette seg til uten noen form for hint slik som verktøyene etc. Prøvde alt mulig rart og det er jo små huller overalt på spilleren hehe

        Men da skal jeg nok klare det vettu
        Godt nyttår
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          Stemmer nok det som ble sagt. Jeg har også laget meg akkurat det verktøyet en gang for å fjerne spiller i en VAG. Burde funke fint!
          never enough!

          Comment


          • #6
            Går med spiker i kurant tykkelse også
            Citroen ZX 2.0 16v

            Comment


            • #7
              Originally posted by DD-Henrik View Post
              Ahh helt topp

              Har tilgang på sveisetråder (ikke MIG, men gass sveising) som jeg kan bøye til da de er ganske stive.

              Tusen takk for svar, litt lettere nå ja. De fire hullene hadde ikke vært lett å gjette seg til uten noen form for hint slik som verktøyene etc. Prøvde alt mulig rart og det er jo små huller overalt på spilleren hehe

              Men da skal jeg nok klare det vettu
              Godt nyttår
              Ingen årsak, det er derfor vi er her. Godt nyttår
              Alpine 133BT - Alpine SWE-815 - Alpine KTP 445 - REF6502IX - GTO938

              Comment


              • #8
                el strikkepinnene til mor
                Ole Petter Holelien
                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Judys Bilstereo View Post
                  el strikkepinnene til mor


                  HAHAH, like kreativ hver gang var ikke dumt det der, hehe


                  mvh kim

                  Comment

                  Working...
                  X