Announcement

Collapse
No announcement yet.

lib 1551 d2 spiller lave lyder og stemmer fra sanger!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    Høyere slope (større bratthet) gjør at frekvensene over delefrekvensen dempes kraftigere

    Comment


    • #17
      Som jeg nevnte i post 6, kom det ann på hvor bratt delingen var. Kanskje åpne øynene for muligheten for egne feil og selvinnsikt før man er 100% sikker på at alt er riktig og skylder på utstyret
      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

      Comment


      • #18
        Originally posted by kalosturbo View Post
        Som jeg nevnte i post 6, kom det ann på hvor bratt delingen var. Kanskje åpne øynene for muligheten for egne feil og selvinnsikt før man er 100% sikker på at alt er riktig og skylder på utstyret
        My mistake. Visste ikke hva jeg skulle lete etter på spillern. Men skal handle en pioneer x9500bt idag.. er det spilleren alt dette går på? Må jeh alltid drive å stille på slope?

        Comment


        • #19
          Originally posted by kalosturbo View Post
          Som jeg nevnte i post 6, kom det ann på hvor bratt delingen var. Kanskje åpne øynene for muligheten for egne feil og selvinnsikt før man er 100% sikker på at alt er riktig og skylder på utstyret
          Stemmer det at lib elementer er PA elementer? Og blir solgt som reine basshøytalerebi Norge. Fikk nemlig beskjed om dette på en bilstereo forretning.. han sa dette kunne være grunnen til såpass mye lyd kom ut....

          Comment


          • #20
            Absolutt ikke det som går under kategori pa-element
            Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
            | Gladen 75c6 - DD m4a |
            | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

            Comment


            • #21
              Originally posted by Rexonix View Post
              Absolutt ikke det som går under kategori pa-element
              Okei ikke vet jeg iallfall

              Comment

              Working...
              X