Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bass kobler ut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bass kobler ut

    ahr et problem at bassen kobler seg ut/ slutter å spille, når jeg spiller enkete sanger med mye bass i veldig høyt. må slå CD spilleren i biln av og på for å få bassen til å starter igjen.

    hva kan problemet være ?

  • #2
    protect kan jeg tenke meg
    FI SP4
    LIB
    Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
    DD4LIFE

    Comment


    • #3
      Lite strøm?

      Comment


      • #4
        Fortell oss gjerne hvordan anlegget er jordet, neste steg blir å fortelle oss om dynamo og batteri i bilen din.
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Hagalien View Post
          protect kan jeg tenke meg
          og der er for noe?

          Comment


          • #6
            Originally posted by thereup View Post
            og der er for noe?
            Forsterkeren får for lite strøm, og slår deg derfor i protect for å beskytte forsterkeren
            Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

            Comment


            • #7
              Gi oss så mye info du kan, så blir det lettere å hjelpe deg. Hvilken bil, hvilke(n) forsterker(e), tykkelse på strømkablene, hvilke suber og hvordan de er koblet, hvor du har jordet, om du har oppgrdert kablene i motorrommet, batteri, dynamo osv

              Comment


              • #8
                Originally posted by thereup View Post
                og der er for noe?
                En funksjon som slår inn hvis spenningen tilført blir for lav. Med andre ord, antagligvis grunnen til at forsterker(ne) dine fortsatt lever.
                Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                Comment

                Working...
                X