Det blir det samme som å kjøpe bassrefleksrør, bare en slisse port (firkantet) er mye enklere å lage ved så stort areal. Visst du skulle gjort det samme med bassrør, kan det bli vanskelig å finne noen som er store nok, veldig vanskelig.
Det du evt. kan gjøre er å kjøpe 8 stk av denne
Kappe hver av de 8, til 25 cm lange. Skjøte to og to, så du har 4 stk på 50 cm, og deretter lage 4 hull, så du har 4 av de refleksrørene med en lengde på 50 cm. Stress? Ja!
Det du evt. kan gjøre er å kjøpe 8 stk av denne
Kappe hver av de 8, til 25 cm lange. Skjøte to og to, så du har 4 stk på 50 cm, og deretter lage 4 hull, så du har 4 av de refleksrørene med en lengde på 50 cm. Stress? Ja!
litt flaks skal man da ha. Regner med effekten blir ca det samme i og med at arealet er det samme. Det jeg lurer på nå er dette med å koble subben til forsterkeren. Ser at subben har 2 + og 2 - ledninger. Og forsterkeren min har 4 utganger. Skal jeg koble + til + og - til - fra begge ledningen til alle 4 utgangene?
. Kan trygt si den banker bra, ikke veldig behaglig når volumet blir skrudd opp. Noen som har noen anbefaling for innstiling av forsterker for 18" element? Er litt blank når det kommer til dette, hadde satt pris på alt av tips evt lenker.
Comment