Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min plan, noe jeg har glemt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Slednekk View Post
    Det følger vel med subkontroll på forsterkerne?
    Er vel mest det som teller i forhold til spilling for mengden og spilling under kjøring
    Nei, fulgte ikke med. Sto på siden at det skulle gjøre det, men det gjorde det ikke. Det var bestilt fra USA, og orker ikke enda en strid med tollvesenet for en jævla pakke, noensinne

    Comment


    • #17
      trenger et par splittere dem bruker du bak til og splitte 2-->4 plugger som skal inn på 4 kanleneren., men dette blir litt jalla så kan likegodt kjøre singalet på rundtur som jeg skrev litt lengre opp her.

      så nå det var russe bil, da driter du i splittere og kjører det spiller--->front--->sub1--->sub2--->rear og kan fint stille på forsterkere når det gjelder volum osv.
      Last edited by petteraldo; 18-03-2012, 14:41.
      spiller: pioneer p88
      front: Hertz MLK 165
      sub: polk sr104 x2
      forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

      Comment


      • #18
        Originally posted by petteraldo View Post
        trenger et par splittere dem bruker du bak til og splitte 2-->4 plugger som skal inn på 4 kanleneren., men dette blir litt jalla så kan likegodt kjøre singalet på rundtur som jeg skrev litt lengre opp her.

        så nå det var russe bil, da driter du i splittere og kjører det spiller--->front--->sub1--->sub2--->rear og kan fint stille på forsterkere når det gjelder volum osv.
        Denne skjønte jeg relativt lite av, desverre

        Comment


        • #19
          Tror han mener at du skal følge din egen opprinnelige oppskrift, med å linke forsterkerne sammen. Istedenfor å splitte signalet.
          Men du må splitte på firekanaleren, fordi der trenger du inngangssignal til front og rear.
          Har du sjekket at firekanaleren har output?

          Comment


          • #20
            fire kanaleren har ikke 1 output, derfor: signal fra spiller inn i front inngang på 4 kanaler så ut av outputen og inn i mono1 så ut av den til mono2 så ut fra den og inn i rear på firekanaleren, sånn så får du linket alt.

            uten og bruke noen splittere
            spiller: pioneer p88
            front: Hertz MLK 165
            sub: polk sr104 x2
            forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

            Comment


            • #21
              Originally posted by petteraldo View Post
              fire kanaleren har ikke 1 output, derfor: signal fra spiller inn i front inngang på 4 kanaler så ut av outputen og inn i mono1 så ut av den til mono2 så ut fra den og inn i rear på firekanaleren, sånn så får du linket alt.

              uten og bruke noen splittere

              Hvor sikker er du på at dette vil fungere?

              Comment


              • #22
                Slik som dette du mente?
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  ja vil funke
                  spiller: pioneer p88
                  front: Hertz MLK 165
                  sub: polk sr104 x2
                  forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Slednekk View Post
                    Kan ikke skønne annet enn at du skal få lyd av en slik oppkobling. Men jeg har aldri prøvd det selv.
                    Hadde det vært mitt oppsett, med så mange komponenter hadde jeg helt klart spandert rundt en tusing for en spiller med 3 utganger på. Du mister jo alle muligheter til å stille lyd på spilleren med et slikt oppsett du går for.
                    Det med watt skal du ikke henge deg så veldig opp i. I bilstereo er det en leveregel:
                    Learning by doing
                    Ønsker deg lykke til.
                    Og prosjekttråder med bilder liker alle, så det er bare å komme seg i garasjen å begynne.


                    Here you go
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X