Announcement

Collapse
No announcement yet.

Manglende resultater + scoresheets på Emmaweb.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manglende resultater + scoresheets på Emmaweb.no

    Da har jeg nettopp oppdatert Emmaweb.no med resultater fra de manglende konkurransene (ACR/Mo i Rana, Bodø og Vanse) samt lagt inn scoresheets fra Surnadal, Vanse og Gardermoen.

    Oppdatert liste over kvalifiserte til NM 2009 kommer på forumet og på Emmaweb.no i morgen.

    Hvis det mot formodning er noen som føler at de mangler noe hører jeg gjerne om det på espen@emmaweb.no.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    endelig litt ros fra min side. Bra jobbet!!!
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #3
      Beklager om jeg virker litt negativ nå, men;

      Til informasjon, så funker ikke emmaweb.no, men man må skrive www. forran.

      Dette burde være unødvendig og er veldig irriterende når man skal besøke en hjemmeside.

      Det er fort gjort å rette opp, men det utrolig nok mange slike sider der ute som tydeligvis ikke bryr seg om det..

      Comment


      • #4
        rette add on, plug in eller hva f.. det heter på nettlesern så er den i boks..
        sound.vision.soul

        Type R

        Comment


        • #5
          Det er mulig det er bare jeg som irriterer meg over slikt, men når man reklamerer for en nettadresse, så skal man vel ikke trenge å installere en plugin for å få den til å fungere?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Elutstyr.no View Post
            Det er mulig det er bare jeg som irriterer meg over slikt, men når man reklamerer for en nettadresse, så skal man vel ikke trenge å installere en plugin for å få den til å fungere?
            Nei, det er ikke bare du som irriterer deg over sånt :P
            Jeg har blitt vant med å droppe www. så hver gang en side ikke funker uten www. foran så banner jeg litt inni meg :P
            Det er jo en enkel sak og fikse, og det gagner såvel emmaweb som brukerne
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              Interessant, dette funker fint i mine nettlesere, så jeg var slett ikke klar over problemet. Har nettopp lagt inn en ny DNS A-record for emmaweb.no uten www, så problemet er forhåpentligvis løst i løpet av 24 timer. Prøv gjerne da og kom med tilbakemelding.
              Espen Skogen
              espen@emmaweb.no
              ---
              Webmaster for www.emmaweb.no.

              Comment


              • #8
                Originally posted by espsko View Post
                Interessant, dette funker fint i mine nettlesere, så jeg var slett ikke klar over problemet. Har nettopp lagt inn en ny DNS A-record for emmaweb.no uten www, så problemet er forhåpentligvis løst i løpet av 24 timer. Prøv gjerne da og kom med tilbakemelding.
                Funker fortsatt ikke

                Comment


                • #9
                  Men det tar tid før DNS A-recordsene (generelt records) og oppdatere seg, så prøver du i morgen kveld så vil det funke tenker jeg
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • #10
                    Det kan nok ta lenger tid, vi får prøve igjen i morgen. I alle fall så funker det ikke i opera v.10, som er noen dager gammel, ei heller iexplore v7. som sikkert de aller fleste xp brukere har.

                    Comment


                    • #11
                      Funker nå.
                      Alpine
                      Audison
                      Hertz
                      Soundstream

                      Comment


                      • #12
                        Funker her også nå i Opera V.10
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment

                        Working...
                        X