Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken sub bør jeg velge??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 147jtd View Post
    Men!!! Noen som kan svare meg på noe? sikkert enkelt for de som har peil, men jeg er ganske grønn på det med konkurranse osv...

    Med evt 4 10" (blir nok det det lander på) fordelt på 2 monoblokker, 2 komponentsett med 2stk 6.5" pluss 2 tweetere i hver dør foran og et sett 6x9 bak fordelt på en 4-kan. og 2-kan.....

    Hvilke klasser er da åpne for dette utstyret i en liten Alfa 147? Vil aldri ha sjans i havet til å hevde meg på noen som helst måte, men hadde vært morro å vært med på et slikt arrangement
    Hvis du snakker dB-drag, så er det fokus utelukkende på bass (men da er det ikke noe jeg kan svare på). Er det BassRace, så kan du sikkert få til noe der. Men der er det ikke basert på hvor bra utstyr du har, men hvor nærme du greier å komme ei angitt dB-grense.

    Men siden du poster dette under EMMA, så tror jeg nok du kan slite ganske greit mot de som er i Experienced hvertfall. I Entry kan du kanskje ha en sjans...
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #17
      Originally posted by Typhon View Post
      Hvis du snakker dB-drag, så er det fokus utelukkende på bass (men da er det ikke noe jeg kan svare på). Er det BassRace, så kan du sikkert få til noe der. Men der er det ikke basert på hvor bra utstyr du har, men hvor nærme du greier å komme ei angitt dB-grense.

      Men siden du poster dette under EMMA, så tror jeg nok du kan slite ganske greit mot de som er i Experienced hvertfall. I Entry kan du kanskje ha en sjans...
      Han ville i ESPL..
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #18
        *failed*

        ESPL kan jeg meget lite om
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #19
          Stemmer... ESPL høres ut som en artig konkurranse. SQ har jeg ikke gode nok høyttallere til og dB kan jeg ikke tenke meg jeg har noen sjans til å spille noe mer en 135-140...

          men men...

          Noen som har peil på hva som skal til for å ha et kurrant ESPL anlegg??

          Comment

          Working...
          X