Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alta treffet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Akilles
    replied
    Originally posted by Alta Bilstereo View Post
    Dæven æ e pen :P
    Ikke tam iallfall

    Men ja staute karer rundt om på bildene, noen mindre sinnsyk enn andre

    Leave a comment:


  • Alta Bilstereo
    replied
    Dæven æ e pen :P

    Leave a comment:


  • Bassoflove
    replied
    De siste bildene er tatt i Karesuando(Finland). Traff på en "lokal råner" med 40 000 rein,og søstra til å passe de mens de var på "lodings"(klok fyr må jeg si....)
    Men det er noe av det kjiipeste jeg har hørt i en bil,så han fikk høre litt i mine/våre biler
    Dro over til Svensk Karesuando for å kjøpe røyk,og da vi kom forbi dem på tilbaketuren var det flere som ventet på å få høre. Seff ble de ikke skuffet

    Ikke for å skryte men jeg satte ny pers på den målinga jeg fikk i Passaten. 145.1db,men ble ikke tatt med da jeg som sagt ikke har CD-spiller i bilen og fikk spille rett track.

    Leave a comment:


  • GENEXXA
    replied
    Her er et par bilder (eeeehm et par ja) fra forberedelsene før treffet, turen, treffet og festen.
    Let the pictures do the talking.











    Møtte på en del av disse krabatene :P




    Vell ankommet etter ca 50mil med kjøring.
















    Peder fikk en EMMA SQ bedømming av Bjørn.


    Så var det bilvask.



    PARTY!!
    Btw, folkene i Alta Bilstereo var veldig gjestfrie. Gir mersmak til flere turer. Så neste år blir det tur igjen.


    Bjørn, luktet hun rart? :P heheh




    Peder! "Waz upppp?"



    Genialt bilde.



    Par danseløver


    Bjørn fant seg ikke plass og sitte, ble MTX'en brukt til det den burde brukes til :P



    Vill bajaser :P


    Så på turen hjem, kjørte vi via Finnland.
    I Karasuando (LITEN PLASS) møtte vi disse bad ass guttene. De likte bilene til Glenn godt iallfall :P De måtte jo få seg en demo eller 3 også, hehe.




    Glenn får seg en Demo i Finnlenderens bil.



    THE END!

    Har et par filmer også, men må redigere bort snikk snakket til meg og Peder :P hehe.

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Må satse på nordlys neste år

    Leave a comment:


  • GTS
    replied
    Altaposten

    I dagens utgave av Altaposten var det en reportasje på to sider om treffet. Det var ikke noen sak på nett, men her er forhåndsvisninger av sidene i PDF-utgaven. Den kan kjøpes her (koster 20 kr).

    Last edited by GTS; 18-08-2010, 18:07.

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Sorry

    Blir bare så forvirret når jeg er på arctic gatebil, hvor alle skriver dialekt, og så kommer du hit hvor du må skrive bokmål

    skal sjekke resultatene om de er lagt ut da

    Leave a comment:


  • GENEXXA
    replied
    Sjekk resultatene du Defus.
    Btw, ikke skriv dialekt.

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Var det høyt nivå på dem? Tror jeg kanskje har noe midlertidig neste sommer som jeg kan prøve, og som jeg vil ha feedback på uansett hvor elendig det viser seg å være.
    Last edited by Defus; 18-08-2010, 09:59. Reason: Måtte av dialektisere posten

    Leave a comment:


  • Alta Bilstereo
    replied
    kom noen rene sq biler. resten justerte til sq men hovedtyngden var å spille høyt for de fleste ja

    Leave a comment:


  • Defus
    replied
    Kom det 8 rene sq biler, det e jo ikke så dårlig. Er jo en liten plass, og hvor jeg tror mentaliteten ligger heller mot å spille høyest mulig.

    I hvilke klasser stilte dem, og var det høyt nivå på bilene?

    Leave a comment:


  • GENEXXA
    replied
    Det kan jeg gjøre.
    Men må få tak i USB kabelen først.

    Leave a comment:


  • Alta Bilstereo
    replied
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Blir og stille med egen bil neste sesong.

    Som jeg har skrevet på facebook, så syntes jeg det var kjedelig at det var så få, som viste frem utstyret sitt.
    Fikk knipset par bilder av din bil Bjørn, og par av de fra Hammerfest. Men de epa-traktorene var jo umulig og se hva de hadde, full sota, og koffertlokket igjen.
    Men det går jo ikke på dere som arrangrører
    kan du sende de bildene du tok på mail til meg? altabilstereo@hotmail.com

    Leave a comment:


  • GENEXXA
    replied
    Blir og stille med egen bil neste sesong.

    Som jeg har skrevet på facebook, så syntes jeg det var kjedelig at det var så få, som viste frem utstyret sitt.
    Fikk knipset par bilder av din bil Bjørn, og par av de fra Hammerfest. Men de epa-traktorene var jo umulig og se hva de hadde, full sota, og koffertlokket igjen.
    Men det går jo ikke på dere som arrangrører

    Leave a comment:


  • Alta Bilstereo
    replied
    Treffet var en fulltreffer. 22 biler i espl og 8 i sq burde vi si oss fornøyd med. vil anta mellom 2-300 var innom å så på iløpet av dagen. Klart noen uvitende og full av forhåpninge har klagd siden de ikke nådde helt opp men sånn er det på konkurranser. men alt i alt et bra treff som vi vidreutvikler å gjør større å bedre neste år. self i samarbeid med EMMA!!!

    Leave a comment:

Working...
X