Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kaldt er det hos deg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Termo jakka og buksa er gull verdt nå det er så kaldt. ansiktet som er verst, ellers så vender man seg til kulda etter 1 time ell 2
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

    Comment


    • #47
      Originally posted by J.T. View Post
      LLH: Hva i all verden driver du med på Rena?
      Kødder med hjemplassen min? :P Hehe


      Driver på blokka som snart er ferdig på kartonparken nå om dagen

      kødder med rena, Eneste som er køddent på rena om dagern er at elva ikke er frosset igjen:P Det utgjør noen kuldegrader.. hehe
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #48
        Ahaa, du driver nedpå der du ja
        Bra å se litt utvikling på Rena og

        Hehe, joda, sant det... Glomma er litt kjølig av seg når det er så kaldt

        Og om du ikke har prøvd den alt, så bør burger'n på torvkiosken testes Renas beste pr. dags dato
        Og seff kebaben på Milano da
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #49
          jobber ikke på rena, gudskjelov for det, jobber på Hamar atm. ikke akk varmt der ell om dagen
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • #50
            Originally posted by Runek View Post
            jobber ikke på rena, gudskjelov for det, jobber på Hamar atm. ikke akk varmt der ell om dagen
            Nei jeg ser det :P
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #51
              haha, har vært inne i 1,5 dag nå da + at jeg hadde fri i dag : D
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

              Comment


              • #52
                Nå er det ikke spennende med 33 blå lengre........
                sound.vision.soul

                Type R

                Comment


                • #53
                  Vi hadde nydelig vær i sør i dag fra kl 9-14. Skikkelig sol og klar himmel. Bikket vel nesten over mot rødt, men føltes hvertfall som 7-8 plussgrader med den deilige solen i ansiktet
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #54
                    Heldige dere. Var akkurat ute en tur nå og holdt vel på å dø! 11-12 minus og greit med blås. Like før jeg legger med på varmekablene.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #55
                      hø.. -24 her.
                      sound.vision.soul

                      Type R

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Typhon View Post
                        Heldige dere. Var akkurat ute en tur nå og holdt vel på å dø! 11-12 minus og greit med blås. Like før jeg legger med på varmekablene.
                        Den blåsingen gjør det mye kaldere ja. Vi hadde en dag her i forrige uke med -17 grader når vinden var regnet med, men effektive kuldegrader var bare 8. Så vind er ikke digg når det er kulde ute
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #57
                          Har levd med over -20 mange dager så men nå er det -4 ;P
                          Mvh
                          Andreas Moen Sæterbø
                          Golf mk2
                          Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

                          Comment


                          • #58
                            Når gradestokken viser -29 og du vet du skal opp i en 30 meter mast på et sted det -alltid- blåser godt.. namm!
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #59
                              Her har det endelig blitt mer garasje vennlige tempraturer etter en periode med -15-24 grader. ligger på -4 nå
                              Mvh Werner Harstad

                              Comment


                              • #60
                                Her har det hvert nermere 30 i hele forrige uke, i uka her har det bare vært 15-25 minus =)
                                Mvh Even S. Jensen
                                Tlf 41091189
                                Digital Designs, nothing is even close!

                                Comment

                                Working...
                                X