Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lim som jeg kan bruke på radiatoren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lim som jeg kan bruke på radiatoren?

    Har knukket pluggen til luftingen på radiatoren.
    Det er noe gammelt møkk, og festet knakk når jeg prøvde å få av den rustne slangeklemmen..
    Det er uansett et hann-uttak helt øverst på radiatoren, laget i plastikk. Er knukket beint av helt inne med radiatoren, plastikken på pluggen er igjen inni slangen.
    Mulighet for å lime dette med noen slags type lim? Må vel tåle 120 grader kanskje
    Evt, vet dere om det funker å bare lufte ut radiatoren, så tette igjen med ett eller annet? I såfall, hva?
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

  • #2
    Hvorfor ikke bare kjøpe en radiator på huggern?
    sjekk http://www.bruktbildeler.com for oversikt
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Fordi jeg prøver å være litt økonomisk, orker ikke bruke så mye penger på den der bilen der... Det er den ikke verd.
      Fikset hele greien med å borre et litt større hull i radiatoren, presset inn et pvc-rør, og brukte det som ny nippel i kombinasjon med en 1/8" slangenippel for bruk til vannkjøling av PC. God som ny! (foreløpig)
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

      Comment

      Working...
      X