Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket hjemmestereo/hjemmekino utstyr har dere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Stianuno View Post
    Panasonic 42" Plasma
    PS3
    Pioneer vs-lx71
    Midgard oberon 6.1
    JBL LS80
    JBL LScenter
    JBL LS40
    Dynabel PA1880

    Grei kino, drømmer om JBL array

    Pent, pent
    Hatt lyst til å lytte på LS80 en stund, men ingen omkring her som har.
    Ligger/Lå en Array 1400 uten på avforum en stund nå, til bra pris.. en stakkar som skulle flytte til det store utland, sikla litt på den selv
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • Originally posted by Haakon O View Post
      Kjøpte en fin samling HD-DVD av en samler som gav opp da spilleren hans tok kvelden og Toshiba ikke hadde reservedeler, halvannet år etter at hd-dvd kom på markedet, haha.. bra service.. Så han skulle ha 1500kr for alt dette:
      Har du noen duplikater av de hd-dvdene?
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • Akkurat nå om dagen så har jeg tydeligvis følgende oppsett

        Magnat MC 1 med rør-preamp og cd/sacd spiller
        Heco Victa 500 høyttalere

        funker i massevis, men får ikke brukt det noe særlig her hjemme pga jentungen og fruen, så det er til salgs om noen skulle være intr. www.google.com for info

        Comment


        • Originally posted by Haakon O View Post
          Se her ja Stian, dette bør låte ganske så greit Hadde det første komplette THX-systemet fra JBL til hjemmebruk (JBL HT1), skulle aldri ha solgt det.. Kjøpte det nytt i 1995.

          Kjøpte en fin samling HD-DVD av en samler som gav opp da spilleren hans tok kvelden og Toshiba ikke hadde reservedeler, halvannet år etter at hd-dvd kom på markedet, haha.. bra service.. Så han skulle ha 1500kr for alt dette:

          Joda det er meget alrigte høttalere

          Har aldri sett en HD-dvd før, kun bluray.
          Er det noe forskjell på bildekvaliteten eller er det kun navnet som skiller dem?




          Originally posted by ugn View Post
          Pent, pent
          Hatt lyst til å lytte på LS80 en stund, men ingen omkring her som har.
          Ligger/Lå en Array 1400 uten på avforum en stund nå, til bra pris.. en stakkar som skulle flytte til det store utland, sikla litt på den selv

          Jo takk for det
          Du bør ta deg en lytt ja, er behagelige høttalere å lytte til.

          Ja jeg har sett de, han som skulle flytte til Boston ja, men det får bli noen år til jeg kjøper array, kose meg litt med det jeg har nå

          Kjøpe de du da!

          Comment


          • Originally posted by Stianuno View Post
            Jo takk for det
            Du bør ta deg en lytt ja, er behagelige høttalere å lytte til.

            Ja jeg har sett de, han som skulle flytte til Boston ja, men det får bli noen år til jeg kjøper array, kose meg litt med det jeg har nå

            Kjøpe de du da!
            Hehe, har vært inne på tanken.. men samtidig er det jo salg på Klipsch nå, lurer litt på RF83+RC64.
            Men i morgen kommer PB13 nr.2 inn døra her
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Og når man snakker om sola: http://avforum.no/avtorget/showprodu...=66142&cat=all
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • Originally posted by ugn View Post
                Men i morgen kommer PB13 nr.2 inn døra her
                Skulle funke det! Var nylig å så film hos en kompis som har 3x PB12 Plus/2 bak bakerste sofarad, det var ganske så fysisk!
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • Men det er ikke til å legge under en stol at de ikke er så bra på musikk, de er nok for store og trege til det
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • Det kan nok tenkes ja.. har kun hørt dem på film. Frontene+senter der er Pioneer til 100 000kr samlet, spiller helt greit film det
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • Originally posted by ugn View Post
                      Hehe, har vært inne på tanken.. men samtidig er det jo salg på Klipsch nå, lurer litt på RF83+RC64.
                      Men i morgen kommer PB13 nr.2 inn døra her

                      LS80 kommer nokk bedre ut en RF83 Men så er det vel opp til hver enkelt hva de liker og ikke liker.
                      Fin pris når man trekker fra 30% da

                      Funker sikkert bra den pb13, ser ut som det er høvelig påkosta saker.
                      Har du noen bilder av kino`n din?

                      Comment


                      • Originally posted by Stianuno View Post
                        LS80 kommer nokk bedre ut en RF83 Men så er det vel opp til hver enkelt hva de liker og ikke liker.
                        Fin pris når man trekker fra 30% da

                        Funker sikkert bra den pb13, ser ut som det er høvelig påkosta saker.
                        Har du noen bilder av kino`n din?
                        Njæ, dårlig med bilder..



                        Eneste jeg kan skrape sammen er dette, er fra i vinter.. kaldt hus her
                        Byttet ut reciever'n siden den gang med en prosessor, så senter er kommet seg i.. senter igjen
                        Merklig, den benken ser ut til å slite litt med vekta, selv med ekstra bein montert

                        En fin 2seter recliner til meg og samboer'n med 2 stk 10" fungerer meget morsomt på film, delt på 40hz og ikke overdrevet med effekt, så merker mest på de heftigste scenene og ikke ellers.

                        Nå blir det bra trangt med en PB13 til på høyresiden, men men! Litt usikker på hvor jeg skal sette HTPCen nå

                        Nå er vi ca. i flyttefase, så det ser ikke ut her nå.. vi vil flytte, har bare ikke funnet oss et sted enda
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • Svs har skjønt det, store kasser ser ut som tv benken din sliter ja, hehe men de er vel 50kg de ampene?
                          Kudos for å ha valgt rett farge på hørnelistene til emotiva`n

                          Comment


                          • Originally posted by Stianuno View Post
                            Svs har skjønt det, store kasser ser ut som tv benken din sliter ja, hehe men de er vel 50kg de ampene?
                            Kudos for å ha valgt rett farge på hørnelistene til emotiva`n
                            Måtte jo ha sorte lister, må få surrer meg til å bestille det til UMC-1'n også..

                            Men i dag kom PB13 nr.2 inn døra, ikke orket å pakke den opp enda, har bare vært på biltema og kjøpt et sett med hjul til
                            Må jo lage hjul så jeg kan dytte den rundt, ikke så moro å flytte 70kg's kubbe for å teste hvor det spiller best..
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • nermeste jeg kommer lyd i stua er ODR bassen som ligger på stuebordet med noen klesklyper i
                              også har jeg fremdeles dette fantastiske creative 2.1 systemet ved dataen Med datarom som er 1.5m x 2.5 meter er det helt greit. rom forsterkning er noe dritt
                              sound.vision.soul

                              Type R

                              Comment


                              • Holder på å bygge nytt hus om dagen, så anlegget er vel på en måte overdimmensjonert til denne leiligheten. Men funker uansett greit


                                Bilde:
                                TV Sony KDL-52XBR4
                                Tuner Dreambox DM800HD PVR
                                Playstation3 Sony 120g
                                Nintendo Wii

                                Elektronikk:
                                Sony DVP NS 900V/S DVD player
                                Forforsterker Parasound Halo-C1
                                Effektforsterker Parasound Halo-A51
                                HDMI kontroller Parasound
                                Radio tuner Parasound

                                Høytalere:
                                Front Focal Electra 1027 Be
                                Senter Focal Electra CC 1000 Be
                                Sub Focal Electra SW 1000 Be
                                Bak Focal Electra 1027 Be

                                Kabler:
                                Kimberkabel og aktive synergistic Resarch høytalerkabler.

                                Min bilstereo side på facebook.
                                www.facebook.com/nautiluzcreation

                                Comment

                                Working...
                                X